עובד יקר,
אנו רוצים לברך אותך עם הצטרפותך למכללת לוינסקי לחינוך ולאחל לך הצלחה רבה והנאה בתפקידך החדש. מטרת חוברת זו לסייע לך בראשית דרכך במכללה ולערוך לך היכרות ראשונית עם פעילות המכללה.
אנחנו במחלקת משאבי אנוש נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה ובכל נושא.
בהצלחה!
מחלקת משאבי אנוש
מכללת לוינסקי לחינוך נוסדה בשנת 1912 והיא המוסד האקדמי הראשון בארץ להכשרת מורים שהחל ללמד את כל מקצועות הלימוד בשפה העברית.
המכללה גדולה ואיכותית, מובילה בחדשנות ומציעה לימודים במגוון תוכניות: תואר ראשון בחינוך B.Ed. במגוון של תוכניות, הסבת אקדמאים להוראה, תואר שני בחינוך M.Ed. (בחלק מן התוכניות מוצע מסלול עם תזה), M.Teach לבית הספר העל-יסודי, תואר שני M.A.A.T בטיפול במוזיקה, ותוכניות מיוחדות נוספות לאוכלוסיות ייחודיות.
נוסף על כך, המכללה מקיימת קשרי עמיתות עם מערכות החינוך בארץ ומציעה מגוון פעילויות לפיתוח מקצועי של מורים בבתי הספר ובגני הילדים.
אתר המכללה: www.levinsky.ac.il
מכללת לוינסקי לחינוך היא מוסד אקדמי ותיק ומוביל, המעצב את פני החינוך והחברה ומציע השכלה גבוהה איכותית. מטרת המכללה היא לטפח אנשי חינוך רגישים, חושבים, חוקרים, מובילים, יוזמים, יצירתיים, פעילים בקהילה ומנהיגים בסביבת עבודתם. מורים, אנשי חינוך ותומכי חינוך ימצאו בה בית ואפשרויות להתפתחות לאורך חייהם המקצועיים.
הערכים המכוננים של המכללה הם: כבוד האדם וחירותו, נדיבות ורגישות תרבותית, יצירת ידע ושיתופו, חופש אקדמי וכיבוד נכסי תרבות ומורשת.
בקומה 1- קפטריה, חנות ספרים, מכינה קדם-אקדמית
בקומה 0 אודיטוריום, ספרייה, אולמות א-ה
בקומה 1 (קומת הכניסה) מודיעין, מרכז תפעול, מדור שכר לימוד, ייעוץ והרשמה, דיקן הסטודנטים, מדור שכר, שיווק, הנהלה
בקומה 2 מערכות מידע, מעבדות למדעים, כיתות לימוד, בית הספר ללימודי תעודה ופיתוח מקצועי, מרכז מית"ר
בקומה 3 הפקולטה לחינוך, מינהל הסטודנטים
בקומה 4 הפקולטה לחינוך מוזיקלי, הפקולטה הרב-תחומית, רשות המחקר, מרכז הסימולציות, מכון אבשלום
למכללה פורטל ארגוני המשמש כניסה לאתר המכללה, לדוא"ל ולעולמות תוכן שונים במכללה.
הפורטל מהווה אמצעי קשר בין העובדים ביחידות השונות.
כניסה לפורטל המכללה כאן >>
יש להזין שם משתמש (כתובת הדוא"ל) וסיסמה (סיסמת הכניסה למחשב האישי)
פתיחת קריאה למערכות מידע כאן >>
ארגז כלים לסגל כאן (ניירות מכתבים, תבנית מצגות) >>
מכלול – מערכתERP הנותנת מענה לצורכי תפעול המינהל האקדמי של המכללה: מערכת הלימודים, מערכת המבחנים, נתוני סגל ההוראה ועוד
אפשר להתחבר למערכת מכל מחשב או טלפון נייד כאן.
בזמן קליטתך במכללה קיבלת צ'יפ (שבב) שעליך להעביר בקורא (שעון הנוכחות) בעת כניסתך למכללה ובעת יציאתך מהעבודה. אנא שים לב! חשוב להקפיד להעביר את השבב בקורא בכל כניסה לעבודה ובכל יציאה ממנה.
אם לא העברת את השבב בקורא ביום מסוים, למשל, בימים הראשונים לעבודתך או במקרים ששכחת לעשות זאת, באפשרותך לעדכן את שעות העבודה שלך במערכת הנוכחות הממוחשבת.
במערכת זו תוכל להזין ימי מחלה, ימי חופשה ואירועים נוספים הקשורים לנוכחותך בעבודה.
חשוב לקרוא את ההסבר על כניסה ראשונית למערכת ועל השימוש בה בהמשך כאן.
עליך לאשר במערכת בראשון בכל חודש את השעות של החודש הקודם, כדי שתוכל לקבל את שכרך כראוי.
כחלק מהליך קליטתך במכללה עליך לבצע בהצלחה את הלומדות "מרגיש לי נגיש" ו"אבטחת מידע" עד חודש מיום תחילת עבודתך במכללה.
אנא היכנס לקישור זה או לאתר המכללה >> שירותי מידע אישי >> moodle – הקישור ללומדה בדף הראשי בבאנר שבצד שמאל.
לחיצה על הבאנר תוביל למסך בחירה (עליך לבחור "סגל מינהלי").
במקרה של תקלה יש לפתוח פנייה למוקד התמיכה הטכנית כאן.
נוהלי ביטחון ובטיחות הם הוראות המנחות את עובדי המכללה בדבר אופן ההתנהגות שתשמור על ביטחונם האישי ותמנע פגיעות פיזיות ותאונות עבודה.
שמירה על כללים אלה תהפוך את המכללה למקום עבודה נעים ובטוח יותר לכולנו.
למכללה שער אחד.
השער פתוח בימים ראשון-חמישי בשעות 22:30-7:00 ובימי שישי בשעות 14:00-7:00.
יש להישמע להנחיות השומרים בשערים.
אסורה הכניסה למכללה עם כלי נשק ללא הצגת רישיון נשק בתוקף.
אין להוציא חפצים השייכים למכללה מחוץ לגבולותיה ללא קבלת היתר ממחלקת תפעול.
יש לנעול ארונות ודלתות משרד בכל יציאה (אפילו לכמה דקות).
יש לדווח למחלקת תפעול על כל אדם חשוד המסתובב במכללה או בסביבתה.
ביום 20 בספטמבר 1998 נכנס לתוקפו החוק למניעת הטרדה מינית. החל מתאריך זה הטרדה מינית והתנכלות מהווים מעשים פליליים ועילה לתביעה בנזיקין. הטרדה מינית, התנכלות ופגיעה על רקע של הטרדה מינית נוגדות את מדיניות המכללה. המכללה פועלת למען סביבת לימודים ועבודה חופשית ונקייה מתופעות ומהתנהגויות אלה. המכללה דורשת מכל ממונה מטעמו ומכל עובד להימנע ממעשי הטרדה מינית והתנכלות במסגרת יחסי עבודה ולעשות כל שביכולתם כדי למנוע מעשים מסוג זה וליצור סביבת עבודה ולימודים חופשית מתופעות אלה. פרטים נוספים כאן.
קבלת מידע
כל עובד נדרש לאשר בחתימתו שהחומרים הבאים הובאו לידיעתו:
– החוק למניעת הטרדה מינית.
– התקנון למניעת הטרדה מינית.
– מידע על פעילות הסבר והדרכה של המכללה בדבר איסור הטרדה מינית ומניעתה.
המכללה מינתה מטעמה שלוש אחראיות לטיפול בדבר הטרדה מינית:
גב' גלית שרב galit_sh@levinsky.ac.il
ד"ר מיכל מישר michal.meishar@levinsky.ac.il
בקמפוס אילת – ד"ר דניאלה מנזין danielam@levinsky.ac.il
כתובתנו: רחוב שושנה פרסיץ 15 קריית החינוך תל-אביב 6937808
טלפון: 03-6901444
אתר המכללה: /www.levinsky.ac.il/
סיוע רפואי ראשוני הניתן במכללה בעקבות פגיעה/פציעה או במקרה שהפונה חש ברע ואינו מסוגל לתפקד.
מגישי עזרה ראשונה הם עובדים במכללה שעברו הכשרה בקורס מעניקי עזרה ראשונה. עובדים המעוניינים להתנדב למערך העזרה הראשונה מתבקשים לפנות למחלקת משאבי אנוש.
חדר עזרה ראשונה בקומה 2 (חדר 251).
במקרים שמתעורר צורך בעזרה ראשונה יש לפנות למרכזיה בטלפון: 03-6902444.
תורן ערב במחלקת התחזוקה נמצא במכללה עד השעה 22:00.
קפטריה לרווחת הסטודנטים והעובדים בקומה 0
שעות הפעילות: בימים ראשון-חמישי 21:00-7:30
בתקופות מבחנים ופגרה: 17:00-7:30
בימי שישי: 12:30-7:30
בחול המועד פסח ובחופשה המרוכזת באוגוסט הקפטריה סגורה.
אפשר להשאיל ספרים בספרייה המרכזית.
לפתיחת כרטיס השאלות נא לפנות למחלקת משאבי אנוש.
לבירורים ולשאלות בנושאים לעיל נשמח לעמוד לרשותכם במשאבי אנוש.
מאחלים לך הצלחה רבה,
מחלקת משאבי אנוש
כאן בשבילך