בקשה לקבלת הצעות למועמדות לתפקיד: מתאמת שירות וניתוב שיחות

תיאור התפקיד:
מענה לשיחות מתעניינים לתכניות הלימוד השונות במטרה לבדוק התאמה ראשונית למסלול הלימודים.

היקף המשרה:
משרה מלאה – 100% , ימים  א-ה, שעות עבודה: 17.00-08.30, פעמיים-שלוש פעמים בשבוע 19.00-10.30.
נדרשת נכונות לשעות נוספות ועבודה בימי שישי בהתאם לצורך.

תיאור התפקיד (אוסף כל תחומי הפעילות בתפקיד):

  • מענה לשיחות נכנסות באופן שוטף במטרה לבדוק התאמה ראשונית למסלול לימודים
  • ביצוע פעולות אדמיניסטרטיביות נוספות
  • תיעוד רצוף של שיחות/תיעוד מסמכים שנשלחים במערכות הממוחשבות
  • משימות מתחלפות ופרויקטים לפי דרישה.

מיקום במבנה הארגוניכפיפות למנהלת מרכז יעוץ והרשמה.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון – יתרון
  • אוריינטציה שירותית, חריצות, יעילות, זריזות, יכולת טובה מאוד לעבוד תחת לחץ
    ובריבוי משימות
  • חלוקת קשב ברמה גבוהה
  • יכולת הקלדת נתונים תוך כדי שיחה
  • תקשורת בינאישית טובה
  • עבודה על פי סדרי עדיפויות
  • עבודה בסביבה ממוחשבת, OFFICE – חובה, היכרות עם תוכנת CRM – יתרון
  • תודעת שירות גבוהה

קורות חיים באמצעות דוא"ל: hr@levinsky.ac.il
הכתוב בלשון זכר מתייחס ומיועד לנשים ולגברים כאחד.