בקשה לקבלת הצעות מועמדות לתפקיד יועץ* לימודים טלפוני

תיאור התפקיד: הרשמה של מתעניינים לתוכניות הלימוד השונות תוך יצירת קשר עם מועמדים אפשריים.

היקף המשרה: משרה מלאה – 100% בימים ראשון-חמישי. שעות העבודה: 17:00-8:30 /19:00-10:30 פעמיים-שלוש בשבוע, בימי שישי במידת הצורך.

תחומי האחריות:

  • מענה לשיחות נכנסות באופן שוטף, פתיחת כרטיס מתעניין, הקלדת נתונים
  • שיחות יוצאות: מענה ללידים מתוך המערכת, בקרה על מתעניינים ומעקב אחר השלמת תהליכים (תזכורות, המצאת מסמכים וכו')
  • טיפול משלים (פולו-אפ) במתעניינים ושמירה על קשר איתם
  • תיעוד רציף של שיחות ותיעוד מסמכים שנשלחים במערכות הממוחשבות
  • הרשמה: פתיחת כרטיס תלמיד במכלול, מעקב ובקרה אחר הנרשם עד שלב המימוש
  • המשך טיפול בנרשם עד מועד תחילת הלימודים לפי הצורך
  • ועדות קבלה: זימון על פי צורך של נרשם לוועדת קבלה רלוונטית, ליווי הנרשם בתהליך ועדת הקבלה עד לסיומו

מיקום במבנה הארגוני: דיווח למנהלת מרכז יעוץ והרשמה

דרישות התפקיד:
תואר ראשון – יתרון
שנתיים ניסיון כיועץ מכירות או כיועץ שירות – יתרון
אוריינטציה מכירתית, חריצות, יעילות, זריזות, יכולת גבוהה לעבודה תחת לחץ ובריבוי משימות
חלוקת קשב ברמה גבוהה
יכולת הקלדת נתונים תוך כדי שיחה
תקשורת בין-אישית טובה
עבודה על פי סדרי עדיפויות
תודעת שירות גבוהה
עבודה בסביבה ממוחשבת והכרת Office – חובה
ניסיון בעבודה עם תוכנת CRM  – יתרון

 

עובדים אשר מעוניינים להגיש מועמדותם לתפקיד יפנו בכתב ובצירוף קורות חיים באמצעות דוא"ל : hr@levinsky.ac.il

* הכתוב בלשון זכר מתייחס לגברים ולנשים.