בקשה לקבל הצעות למועמדות לתפקיד מתאם* מערכת הלימודים ומינהל סטודנטים

תיאור התפקיד:
התפקיד כולל שותפות בבניית מערכת השעות של תוכניות הלימודים האקדמיות ומתן תמיכה אדמיניסטרטיבית ושירות איכותי ומקצועי לכלל הסטודנטים.

היקף המשרה:
משרה מלאה – 100% בימים ראשון-חמישי בשעות: 16:30-8:00.
נדרשת נכונות לשעות נוספות בעת הצורך.

תחומי הפעילות בתפקיד:

  • שותפות בבניית מערכת הלימודים המכללתית, כולל שיבוץ מרצים, השתתפות בוועדות הדנות בסגל ההוראה (תמיכה בהכנת חומרים לוועדות)
  • בניית הלוח האקדמי
  • קבלת קהל ומענה לפונים באמצעי התקשורת השונים (טלפון, דוא"ל, מערכת פניות סטודנטים וכו')
  • ניהול ובקרה של תיקי הסטודנטים: חובות אקדמיים, חידוש הרשמה לסטודנטים פעילים, בדיקת מערכת הלימודים וביצוע שינויים במידת הנדרש
  • בדיקות והתאמות של מערכת שעות הלימוד לקראת פתיחת ההרשמה המקוונת
  • שיבוץ מערכת שעות של אוכלוסיית הסטודנטים שאינם משבצים מערכת בשיבוץ מקוון
  • כל משימה מנהלית שתידרש על פי הצורך

כפיפות:
מקצועית – למזכירה האקדמית
ניהולית – לראש מינהל סטודנטים

כפיפים:
אין

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון – חובה (עדיפות בתחום מינהל מערכות מידע/ארגון ושיטות)
  • בקיאות בדרישות הלימודים בתוכניות השונות, במבנה המערכת, בנוהלי מינהל לומדים של משרד החינוך ובתקנון המכללה – יתרון משמעותי
  • בקיאות במכלול ושליטה ברמה טובה בתוכנות ה-office השונות
  • יכולת טובה של תיאום בין מערכות לבין בעלי תפקידים
  • ראייה רחבה ומערכתית
  • יכולת קבלת החלטות
  • יכולת עבודה בלחץ ותוך ריבוי משימות
  • יחסי אנוש מעולים

 

עובדים המעוניינים להגיש מועמדותם יפנו בכתב ובצירוף קורות חיים
לדוא"ל :
hr@levinsky.ac.il

 ___________________

* הכתוב בלשון זכר מתייחס לגברים ולנשים.