בקשה לקבלת הצעות למועמדות לתפקיד עובד* במדור שכר לימוד

תיאור התפקיד:

טיפול בגביית שכר לימוד מהלומדים במכללה וביצוע הרישומים החשבונאיים.

 

היקף המשרה:

משרה מלאה – 100% בימים ראשון-חמישי בשעות 16:30-8:00 (עם נכונות לשעות נוספות).

 

תיאור התפקיד (אוסף כל תחומי הפעילות בתפקיד):

  • קבלת קהל פרונטלית וטלפונית.
  • גבייתכספים (מזומן, המחאות וכרטיסי אשראי), רישומם והפקדתם.
  • ניהול קופות (כולל קופה קטנה).
  • ניהול מעקב גבייה וטיפול בחובות, כולל הוצאת מכתבים, מעקב אחר טיפול משפטי ואחר.
  • אחריות על ביצוע ממשקים בין תוכנות מחשב שונות, כולל בדיקות הנתונים וטיפול בכשלים בממשקים של רישום הכנסות, העברת כספי הגבייה ועוד.
  • הפקת דוחות בקרה, זיהוי חריגים וטיפול בהם.
  • בדיקת נתונים של חשבונות הלומדים, עדכונם וטיובם.
  • עבודה עם מחלקות המכללה השונות: קשר שוטף, מעקב, דיווח וסיוע.

 

מיקום במבנה הארגוני:

כפיפות למנהלת מדור שכר לימוד.

 

דרישות התפקיד:

  • רצוי ניסיון קודם בגבייה.
  • ניסיון ועבודה קודמת בשירות לקוחות.
  • ניסיון בעבודה בסביבת עבודה ממוחשבת, כולל ידע וניסיון ביישומי אופיס בדגש על אקסל ויכולת למידה טובה ומהירה.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אחריות, אמינות, ראייה רחבה, כוללת ומערכתית.
  • דיוק והקפדה על פרטים.
  • יעילות וזריזות.
  • כישורים אדמיניסטרטיביים.
  • גמישות תפקודית ויכולת לבצע תפקידים נוספים במסגרת היחידה.
  • כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב.

 

עובדים אשר מעוניינים להגיש מועמדותם לתפקיד יפנו בכתב ובצירוף קורות חיים באמצעות דוא"ל : hr@levinsky.ac.il

 

* הכתוב בלשון זכר מיועד לנשים ולגברים כאחד.