ניהול משרד הפקולטה לחינוך מוזיקלי

תיאור התפקיד:
• מתן שירות אדמיניסטרטיבי לדיקן הפקולטה, ראשי החוגים והתוכניות, לסגל המרצים ולקהל הסטודנטים
(תיאום ישיבות, ניהול יומנים, מענה טלפוני וכו').
• טיפול במודל לימודים ממוחשב במערכת מכלול, מעקב ועדכון בהתאם להחלטות מועצת הפקולטה.
• אחריות לכלל התהליכים האדמיניסטרטיביים הנדרשים לביצוע בפקולטה.
• ריכוז הטיפול במועמדים לקבלה: תיאום ראיונות קבלה, עדכון שוטף של מרכז הייעוץ ושל בעלי התפקידים בפקולטה,
יישום החלטות ועדות הקבלה וכד.
• ריכוז נתוני תקציב הפקולטה: בניה, מימוש ובקרה.
• ריכוז המשך הטיפול במימוש ההחלטות המתקבלות בוועדות השונות בפקולטה ומעקב אחריהן.
• ניהול עובדת בפקולטה.
• משימות שונות נוספות לפי הצורך.

כפיפות:
דיקן הפקולטה לחינוך מוזיקלי והמזכירה האקדמית.

דרישות התפקיד:
• תואר ראשון חובה
• שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת
• כושר ביטוי בכתב ובעל-פה
• יכולת תכנון משימות על ציר הזמן ותיעדוף משימות
• ראייה מערכתית
• יחסי אנוש מעולים.

 

יש לשלוח קורות חיים בציון שם המשרה לדוא"ל Hr@levinsky.ac.il

* הכתוב בלשון זכר מתייחס לנשים ולגברים