הגדרת התפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי של מחלקת תפעול, הכוללת תיאום ממשקים, אחריות על מערכת הפניות, תיאום יומנים וטיפול בהזמנות רכש ונותני שירותים.
היקף המשרה:
משרה מלאה – 100%.
תיאור התפקיד:
- מתן שירות אדמיניסטרטיבי למנהלת תפעול מכרזים ואירועים, לסגל המחלקה ולקהל.
- טיפול שוטף, לרבות במערכת ממוחשבת וסייעו למנהל אחזקה.
- עבודה מול גורמים מחוץ למכללה.
- משימות שונות נוספות לפי הצורך.
כפיפות: מנהלת תפעול.
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון – יתרון
- שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת לרבות אקסל, מרחבים שיתופיים (Google Drive)
- כושר ביטוי בכתב ובעל-פה
- יכולת תכנון משימות על ציר הזמן ותיעדוף משימות
- ראייה מערכתית
- יחסי אנוש מעולים
- נכונות עבודה בשעות הערב
- ניידות
- עיצוב גרפי – יתרון
המעוניינים להגיש מועמדותם לתפקיד יפנו בכתב ובצירוף קורות חיים באמצעות דוא"ל : hr@l-w.ac.il
* כל הנכתב בלשון זכר מכוון לגברים ולנשים.