לימודי תואר ראשון בחינוך לבית הספר העל-יסודי מתאימים למי שמעוניינים במפגש עם בני נוער באחד הצמתים המהותיים בחייהם – המעבר מבית הספר היסודי לחטיבת הביניים וההתקדמות לשנים המעצבות כבוגרים בתיכון.
מסגרות חטיבת הביניים והתיכון הן ההזדמנות הגדולה של מערכת החינוך לעבודה קרובה עם בני נוער. בני הנוער מצויים בשלב הקרוב להפיכתם לאזרחים, שיעצבו את פני החברה בישראל. המורים במסגרות החינוך העל-יסודי מקבלים הזדמנות לתמוך בתלמידים במסגרות העל-יסודיות וללוות אותם בשנים המעצבות של חייהם הבוגרים, בבניית הרגלי לימודים, בהקניית משמעת עצמית, כיתתית ובית-ספרית, בהרחבת הדעת ובכינון דעות ועמדות אישיות על החברה ועל העולם.
מורים רבים מוצאים שהחינוך העל-יסודי הוא אחת המסגרות המאתגרות והמעניינות בתחום ההוראה. החינוך העל-יסודי מזמן עבודה קרובה עם תלמידים הנמצאים בשלבים מתקדמים של גיבוש הזהות העצמית וזקוקים למורים בוטחים, יודעים, אנושיים, מובילים ומכילים.
בעלי נתוני סף גבוהים? אולי אתם מתאימים לאחת מתוכניות המצוינות שלנו.
תוכנית הלימודים לתואר ראשון בחינוך לבית הספר העל-יסודי חושפת את הסטודנטים לגישות חינוך שונות ומגוונות כבר בתחילת הלימודים מתוך כוונה שהסטודנט יבחר את הגישה המתאימה לו (בתי ספר דמוקרטיים, אנתרופוסופיים, טכנולוגיים ועוד).
הסטודנטים בתוכנית לתואר ראשון בחינוך לבית הספר העל-יסודי בוחרים תחום התמחות אחד מבין הבאים: ביולוגיה, אנגלית, מתמטיקה או שני תחומים מבין הבאים: לשון, מקרא, ספרות. לצד לימודי תחום ההתמחות הסטודנטים לומדים קורסים בתחום חינוך, הערכה ותכנון לימודים. ההתנסות המעשית היא חלק משמעותי בתהליך הלמידה, ובמהלכה הסטודנט לומד את הוראת המקצוע שבחר כתחום ההתמחות.
חדש! מרכז סימולציה המאפשר לסטודנטים לתרגל תרחישים אמתיים ועל ידי כך להגיע מוכנים יותר לשטח
שלושה ימי לימוד
בנוסף, לימודי אנגלית לרמת פטור ולימודי עברית יילמדו בהתאם לרמת הסטודנט
אוקטובר, סמסטר אביב
ארבע שנים
המכללה מציעה מבחר גדול של תכניות לתואר ראשון בחינוך (B.Ed) ותעודת הוראה; הסבת אקדמאים להוראה; תכניות לתואר שני בחינוך ,(M.Ed) שבחלקן מסלול עם תזה, תואר שני ותעודת הוראה לאקדמאים (M.Teach) ; תואר ראשון ותואר שני בחינוך מוסיקלי.