תוכניות התואר השני בחינוך .M.Ed מתאימות למורים ולגננות בעלי תואר ראשון בחינוך, המעוניינים להתפתח, להיות מובילים בתחומם ולהתקדם לתפקידים משפיעים.

במכללת לוינסקי לחינוך רואים חשיבות רבה בלמידה מתמשכת לאורך החיים המקצועיים של המורים. לימודי תואר שני בחינוך מיועדים לאנשי חינוך אקדמאים בעלי ניסיון, המעוניינים להמשיך ללמוד ולהתפתח. בחלק מהתוכניות יש אפשרות למסלול עם תזה.

התוכניות

  • התוכנית בחינוך לשוני בחברה רב-תרבותית
    לימודי תואר שני בחינוך בתוכנית זו מיועדים למורים לשפות: לשון עברית כשפה ראשונה ושנייה (באולפנים או בבתי הספר), אנגלית כשפה זרה, ערבית כשפה ראשונה ושנייה ולמורים לספרות. התוכנית עונה במיוחד על צרכים בתחום הכרת עמדות, גישות, תיאוריות ופרקטיקות חדשניות הנחוצים לרכזי חינוך לשוני, מתכנני לימודים בתחום הלשוני בשפות שונות, מורים לחינוך מיוחד המתמקדים בהיבטים לשוניים, מאבחנים דידקטיים ומת"ליות, קלינאי תקשורת העובדים במערכת החינוך (בעלי תעודת התאמה להוראה) וספרנים בעלי תעודת הוראה. אפשרות למסלול עם תזה
  • התוכנית בהוראה ולמידה
    לימודי תואר שני בהוראה ולמידה מיועדים למורים בעלי ניסיון בהוראה במקצועות הלימוד השונים, השואפים להיות מורים מובילים במערכת החינוך. קידומם של המורים נעשה על ידי שדרוג המקצוענות שלהם בד בבד עם פיתוח תובנות ויכולות בתחומי המנהיגות והשינוי. שילוב זה נועד להכינם לתפקידי הובלה, ריכוז והדרכה בבית ספרם ובמערכת החינוך. אפשרות למסלול עם תזה
  • התוכנית לחינוך מוזיקלי
    תוכנית תואר שני בחינוך מוזיקלי מיועדת למורים למוזיקה המעוניינים להמשיך להתפתח בתחום התמחותם ולחולל בו שינוי. תוכנית זו מציעה להם מסגרת אקדמית מאתגרת ותומכת להתפתחות מקצועית בהקשרי המעשה והעיון וכן מאפשרת ללומדים לטפח את כישוריהם כמבצעים, כמנצחים וכיוצרים. הלימודים בתוכנית יאפשרו למורים למוזיקה לבחון תפיסות בין-תחומיות ורב-תרבותיות בהקשרי החינוך, המוזיקה והחינוך המוזיקלי לצורך פיתוח תפיסת עולמם ולצורך יישומן המושכל בדרכי עבודתם. אפשרות למסלול עם תזה
  • התוכנית בגיל הרך
    התוכנית ללימודי תואר שני בחינוך לגיל הרך מיועדת למורים ולגננות בגיל הרך המייעדים עצמם לתפקידים של ניהול מעונות יום, גני ילדים, אשכול גנים, חטיבות צעירות, מחלקות חינוך לגיל הרך בשלטון המקומי, בעיריות ובמשרד החינוך והכשרת מורי מורים בגיל הרך במכללות לחינוך. התוכנית המוצעת עוסקת בהרחבה ובהעמקה בידע ההתפתחותי ובהכשרה ארגונית ומנהלית.
    אפשרות למסלול עם תזה
  • התוכנית בחינוך מיוחד
    תוכנית תואר שני בחינוך מיוחד מבקשת לתת מענה להתפתחויות התיאורטיות ולשינויים התפיסתיים והמעשיים שחלו בשנים האחרונות בחינוך המיוחד ובחינוך הרגיל. בעשורים האחרונים חל שינוי מהותי בתפיסת החינוך המיוחד עקב דרישה לשוויון זכויות לילדים עם מוגבלויות מתוך מטרה לאפשר סביבה חינוכית משלבת. רעיון השילוב מעמיד לפני קברניטי החינוך, המורים והמחנכים בכיתות החינוך המיוחד והחינוך הרגיל את האתגר שבהתמודדות עם משימות רבות הקשורות ביישום השילוב. זהו הדגש המושם על לימודי התואר השני בחינוך בתוכנית זו.
  • תוכנית M.Teach
    תוכנית הלימודים "מוסמך בהוראה" (M.Teach) מיועדת לאקדמאים חדורי רצון ומוטיבציה להוביל תהליכי עומק בשדה החינוך. התוכנית פועלת לטובת פיתוח יכולת, ידע והבנה בהוראה בתחומי ההתמחות (מתמטיקה, אנגלית, לשון, מקרא, ביולוגיה, ספרות, מוזיקה), וכן פיתוח ידע והבנה תיאורטיים ומחקריים בהוראה ולמידה, תוך שימוש בסביבות למידה חדשניות. לצד הידע האקדמי והתיאורטי פועלת התוכנית להעמקת הידע הפרקטי והיא מאפשרת התנסות מודרכת בהוראה בתחום ההתמחות בבית הספר העל-יסודי. התוכנית מקנה לבוגרים תואר שני בהוראה ותעודת הוראה.
  • תוכנית טיפול (תרפיה) במוזיקה M.A.A.T
    תרפיה במוזיקה או טיפול במוזיקה הוא מקצוע טיפולי פארא-רפואי, המשתמש במוזיקה כדי לענות על צרכים פיזיים, רגשיים, קוגניטיביים וחברתיים של מטופלים בכל הגילים. תרפיה במוזיקה משפרת את איכות חייהם של אנשים בריאים ועונה על צרכים מיוחדים של ילדים ומבוגרים הלוקים במוגבלויות או במחלה. התעודה הניתנת בסיום לימודי תואר שני בתוכנית טיפול (תרפיה) במוזיקה היא: טיפול באמצעות אמנויות בהתמחות טיפול במוזיקה Master of Art in Art Therapy M.A.A.T
עיקרי התוכנית
מזכירות סטודנטים
טלפון למתעניינים