למי מתאימה תוכנית לימודי תעודת הוראה בחינוך מיוחד לאקדמאים?

התוכנית לקראת תעודת הוראה בחינוך מיוחד מתאימה לאקדמאים המעוניינים להכשיר את עצמם כאנשי חינוך מיוחד בבתי ספר לחינוך מיוחד ובהם תלמידים  עם צרכים מיוחדים מגיל 6 ועד גיל 21, או בכיתות חינוך מיוחד בבתי הספר הרגילים. תוכנית הלימודים מחברת בין  למידה אקדמית והבנה מקצועית ויישומית לעבודה עם אוכלוסיית תלמידים עם מוגבלות שכלית, תלמידים לקויי למידה, תלמידים על הרצף האוטיסטי ותלמידים עם הפרעות רגשיות והתנהגותיות. ההכשרה בתוכנית משלבת התנסות וחקר משמעותיים וייחודים לעבודת צוות, עבודה המשלבת טכנולוגיה ניידת (אייפדים) ורכישת ידע בהוראה מותאמת לקבוצת לומדים הטרוגנית הן בתחום האקדמי והן בתחום החברתי-הרגשי.

בוגרי התוכנית יקבלו תעודת מומחה בלקויות למידה –
הוראה מותאמת בעברית ומתמטיקה

בוגרי התוכנית בקמפוס תל אביב

 

על התוכנית לקראת תעודת הוראה בחינוך מיוחד

התוכנית מתמקדת  בהוראה שבתפיסתה הלומד הוא המרכז ומטרתה להתאים את ההוראה לכל תלמיד מתוך תפיסה חינוכית-שיקומית. מושם דגש על קולו הייחודי של כל תלמיד ועל העצמת יכולתו בהתאם לצרכיו. הסטודנטים מתנסים בעבודת צוות ומקבלים הכשרה לעבודה עם הורים. בתוכנית תעודת הוראה בחינוך מיוחד נעשה  חיבור ישיר בין ידע תאורטי שהסטודנט רוכש ליישומו בשדה. הנושאים הנלמדים כוללים קורסים על האוכלוסיות השונות בחינוך המיוחד וקורסים המדגישים אסטרטגיות למידה והיבטים מוחיים בלקויות למידה. למידה במסגרת סדנאות להוראה מותאמת בקריאה-כתיבה והוראה מותאמת במתמטיקה נותנת בידי הסטודנטים כלים לפתח תוכניות אישיות להוראה מותאמת. נוסף לכך, נלמדת סדנה בתחום ההיבטים הרגשיים והחברתיים המכשירה את הסטודנטים בפיתוח והטמעה של תוכניות חברתיות בכיתה. הקורסים הנלמדים על אוכלוסיות שונות של תלמידים עם צרכים מיוחדים מקושרים לעבודתם של הסטודנטים בשדה ומשלבים דרכי עבודה עדכניות כמו שימוש באייפד וביישומים טכנולוגיים נוספים.

תוכנית תעודת הוראה בחינוך מיוחד לאקדמאים היא אישית ומותאמת ללימודים הקודמים של כל מועמד.

במהלך ההכשרה הלומדים מתנסים בדרכי הוראה ולמידה מגוונות הכוללות שיעורים עיוניים, למידה פעילה, למידה בקבוצות, קבוצות חקר, למידה בסדנאות, למידה מרחוק בקורסים מקוונים, סיורים והטמעת טכנולוגיה ניידת.

למה לבחור במכללת לוינסקי לחינוך?

שוקלים ללמוד במסלול לימודי תעודת הוראה בחינוך מיוחד? מכללת לוינסקי לחינוך מציעה את היתרונות הבאים:

  • ימי לימוד מרוכזים המאפשרים עבודה בזמן הלימודים
  • תוכנית ההכשרה מעודכנת מידי שנה כך שתהלום באופן מיטבי את צורכי המערכת
  • לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ההשתלבות של בוגרי מכללת לוינסקי לחינוך בהוראה בתחום החינוך המיוחד היא בשיעור גבוה ביותר
  • מיקום המכללה אטרקטיבי, בצפון תל אביב בשטחים הפתוחים ליד חופי הים
  • חנייה חינם סמוך לקמפוס המכללה

למידע על תארים נוספים:

צילום מכללה

תואר ראשון בחינוך B.Ed

pix

צילום מכללה

תואר שני בחינוך .M.Ed

pix

צילום מכללה

תואר ראשון בחינוך מיוחד

pix

עיקרי התוכנית

ראש התוכנית

ד"ר מירב צהר רוזן

מזכירות סטודנטים

טלפון למתעניינים

<< אוקטובר 2024 >>
אבגדהוז
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2