למי מתאימים לימודי  תעודת הוראה במוזיקה לבית הספר העל-יסודי?

תוכנית יעל המכשירה מורים לקבלת תעודת הוראה במוזיקה לבית הספר העל-יסודי מיועדת למורים המלמדים בפועל בבתי הספר העל-יסודיים במגמות מוזיקה המבקשים להשלים את השכלתם הפורמלית ולרכוש תעודת הוראה. בתוכנית זו אנו מבקשים לסייע למורה הפעיל המלמד במגמות מוזיקה לרכוש תעודת הוראה באופן ממוקד ומקוצר.

תוכנית הלימודים מותאמת למורים העובדים בשטח ומתמודדים עם אילוצי זמן.

במהלך התוכנית אנו מעניקים הכרה אקדמית בעבודה בפועל של המורה במגמות המוזיקה בבית הספר העל-יסודי כחלק מחובותיו לתעודת ההוראה.

על התוכנית –  תעודת הוראה במוזיקה לבית הספר העל-יסודי

הקורסים בתוכנית יעל לקראת תעודת הוראה במוזיקה לבית הספר העל-יסודי, הם מתחום החינוך והחינוך המוזיקלי וכוללים קורסים במתודיקה וקורסים עיוניים. סגל ההוראה כולל מרצים מנוסים וחוקרים בולטים בתחומם.

ניתן לסיים את הלימודים בתוך שנה או שנתיים, ביום לימודים אחד בשבוע ובהתאם לנתוניו של המורה. התוכנית נבנית באופן אישי המותאם לכל לומד, כך שכל מועמד זוכה ליחס פרטני ולבניית מערכת שעות בהתאם לצרכיו וליכולותיו.

הלוואות ומלגות מטעם משרד החינוך ומפעל הפיס

למה לבחור במכללת לוינסקי לחינוך?

  • הפקולטה לחינוך מוזיקלי במכללת לוינסקי לחינוך רואה עצמה כבית שני לכל המורים העוסקים בהוראת המוזיקה, ומקדמת בברכה את כל מורי המוזיקה בתיכונים המעוניינים להשלים את השכלתם לקראת תעודת הוראה במוזיקה לבית הספר העל-יסודי.
  • הפקולטה לחינוך מוזיקלי בנתה את התוכנית בשיתוף משרד החינוך בהתאם לצורכי השטח ולכן היא קצרה וממוקדת, ועונה בדיוק על צורכיהם של מורים בתיכונים.
  • כל המרצים בפקולטה ובמכללה מכירים היטב את צורכי השטח, ותכני הלימוד מקושרים היטב להלך הרוח העכשווי במוסדות החינוך.

עיקרי התוכנית

סגל

ראש התוכנית

ד"ר טל וייס

מזכירות סטודנטים

טלפון למתעניינים

<< אוקטובר 2024 >>
אבגדהוז
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2