| התנסות בהוראה |
|
2 |
9 |
10 |
|
21 |
| חקר ההתנסות |
|
2 |
2 |
2 |
|
6 |
| קורסי יסוד |
לימודי רמות לשון (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) |
6-2 |
|
|
|
7 |
| אנגלית לצרכים אקדמיים (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) |
8-2 |
|
|
|
| טכנולוגיות בהוראה |
1 |
|
|
|
| יהדות |
1 |
|
|
|
| עזרה ראשונה |
|
|
|
|
| בטחון ובטיחות |
|
|
|
|
| זהירות בדרכים |
|
|
|
|
9 |
| חינוך |
היבטים סוציולוגיים בעבודת המחנך |
1 |
|
|
|
| היבטים פילוסופיים בעבודה המחנך |
1 |
|
|
|
| היבטים פסיכולוגיים בעבודה המחנך |
1 |
|
|
|
| הקבוצה כמערכת חברתית/רפורמות במערכת החינוך |
|
1 |
|
|
| סוגיות בתכנון לימודים והערכתו |
|
3 |
|
|
| (סטטיסטיקה (מקוון |
|
|
1 |
|
| (שיטות מחקר (מקוון |
|
|
1 |
|
| סמינריון בחינוך (בחירה בנושא אחד) |
בניית אקלים רגשי-חברתי בגן |
|
|
3 |
|
3 |
| התמודדות גננת עם מצבי לחץ ומשבר |
|
|
3 |
|
| טכנולוגיה בגיל הרך |
|
|
3 |
|
| ניהול כיתה בגיל הרך |
|
|
3 |
|
|
סביבות למידה יצירתיות וחברתיות בגן הילדים |
|
|
3 |
|
|
|
תיווך בגן הילדים |
|
|
3 |
|
|
| חוג הגיל הרך |
הבעה ויצירה בחומרים |
1 |
|
|
|
23 |
| הבעה ויצירה עם ילדים |
1 |
|
|
|
| העולם המוזיקלי של הילד |
0.5 |
|
|
|
| העולם המוזיקלי של הפעוט |
0.5 |
|
|
|
| העולם הקולי שלי |
0.5 |
|
|
|
| ילדים חוקרים את הטבע בעונות השנה א'+ב |
2 |
|
|
|
| מבוא לספרות ילדים – סיפורת |
1 |
|
|
|
| מבוא לספרות ילדים – שירה |
1 |
|
|
|
| מוזיקה התבוננות וחוויה |
0.5 |
|
|
|
| רב אוריינות בגיל הרך מבוא |
1 |
|
|
|
| פסיכולוגיה התפתחותית א+ב |
2 |
|
|
|
| מסגרות למידה בגיל לידה-3 |
1 |
|
|
|
| רב אוריינות בגיל הרך – קורס מתקדם |
|
1 |
|
|
| הילד עם הצרכים המיוחדים בגיל הגן |
|
1 |
|
|
| חג ומועד – שייכות אישית לאומית א+ב+ג |
|
2 |
|
|
| כשירות חברתית רגשית א+ב |
|
2 |
|
|
| התפתחות מושגים כמותיים בגן |
|
1 |
|
|
| התפתחות מושגי מרחב בגן |
|
1 |
|
|
| רב תרבותיות במסגרות לגיל הרך |
|
1 |
|
|
| ילדים בסיכון |
|
1 |
|
|
| התפתחות המשחק בגיל הרך |
|
1 |
|
|
| טיפוח חשיבה מדעית וטכנולוגית בגיל הרך |
|
1 |
|
|
| הגן האלטרנטיבי |
|
1 |
|
|
| פגיעות מיניות בגיל הרך |
|
1 |
|
|
| אוריינות חזותית |
|
1 |
|
|
| המעבר מגן לכיתה א |
|
1 |
|
|
| מגדר וחינוך למיניות בריאה בגיל הרך |
|
1 |
|
|
| הבסיס המוחי ללקויות שפה ותקשורת |
|
1 |
|
|
| לחוות את עקרונות מרחב ההוראה לגיל הרך |
|
1 |
|
|
| קיימות בגיל הרך |
|
1 |
|
|
| אוריינות מרחבית בגיל הרך |
|
1 |
|
|
| שילוב טכנולוגיות חדשניות בגן הילדים |
|
1 |
|
|
| טיפוח כישורים של עבודה עם הורים במאה ה-21 |
|
|
1 |
|
| סמינריון בגיל הרך (בחירה באחד) |
היבטים של רב תרבותיות בחינוך ובגן הילדים |
|
|
|
3 |
3 |
| הכלה ושילוב בגני ילדים |
|
|
|
3 |
| התבוננות למידה והתנסות אחרת בגן הילדים |
|
|
|
3 |
| חינוך לרב-תרבותיות בגן הילדים |
|
|
|
3 |
| חקר מדעי וטכנולוגי בגן הילדים |
|
|
|
3 |
| ניצני אוריינות בגן הילדים ובראשית בית הספר |
|
|
|
3 |
| משחקים חכמים – פיתוח כלים לחשיבה טכנולוגית בגיל הרך |
|
|
|
3 |
| חוג חינוך מיוחד |
ליקויים התפתחותיים והשפעתם על תפקוד הילד בגיל הרך – תאוריות ואסטרטגיות |
1 |
|
|
|
23 |
| מבוא לחינוך מיוחד |
1 |
|
|
|
| מוגבלות שכלית התפתחותית ולקויות מורכבות |
1 |
|
|
|
| תלמידים עם קשיים רגשיים והתנהגותיים |
1 |
|
|
|
| הנגשה והשתתפות של ילדים עם צרכים מיוחדים בגיל הרך |
1 |
|
|
|
| התפתחות שפה |
1 |
|
|
|
| הפרעות קשב וריכוז |
|
1 |
|
|
| לקויות תקשורת, שפה ודיבור בגיל הרך – תיאורי מקרה |
|
1 |
|
|
| פיתוח חשיבה המצאתית בגיל הרך |
|
1 |
|
|
| שפת הסימנים |
|
1 |
|
|
| תלמידים על הרצף האוטיסטי |
|
1 |
|
|
| בנייה והטמעה של תוכנית חינוכית יחידנית |
|
|
2 |
|
| הוראה דיאגנוסטית |
|
|
2 |
|
| מודלים יישומיים |
|
|
2 |
|
| עבודת צוות רב מקצועי |
|
|
1 |
|
| חושבים ועושים טכנולוגיה בגני החינוך המיוחד |
|
|
1 |
|
| טכנולוגיה מסייעת ותקשורת תומכת חליפית |
|
|
1 |
|
| התמודדות המשפחות של תלמידים עם צרכים מיוחדים |
|
|
|
1 |
| חלון לקהילה |
|
|
|
1 |
| חינוך למיניות בחינוך המיוחד |
|
|
|
1 |
| תוכנית חוסן לתלמידים עם קשיים רגשיים |
|
|
|
1 |
| משיתוף להשתתפות |
|
|
|
1 |
| סמינריון בחינוך המיוחד |
יצירתיות באוכלוסיות עם צרכים מיוחדים |
|
|
|
3 |
3 |
| למידה וזיכרונות |
|
|
|
3 |
| החינוך המיוחד בעידן הדיגיטלי |
|
|
|
3 |
| תפיסות ומודלים בהשתלבות של תלמידים עם צרכים מיוחדים |
|
|
|
3 |
| חטיבת התמחות בחירה בשתי חטיבות בנות 10 ש"ש כל אחת (פירוט הקורסים בהתמחויות השונות) |
יהדות |
|
|
|
|
20 |
| אומנות |
|
|
|
|
| טבע |
|
|
|
|
| ספרות ילדים |
|
|
|
|
| מתמטיקה |
|
|
|
|
| סה"כ |
|
|
|
|
|
118 |