| תחום | נושאי הלימוד | שנה א | שנה ב | שנה ג | שנה ד | סה"כ נדרש בתחום |
| התנסות בהוראה | 2 | 4 | 9 | 15 | ||
| חקר ההתנסות | 2 | 2 | 2 | 6 | ||
| קורסי יסוד | לימודי רמות לשון (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 6-2 | 7 | |||
| אנגלית לצרכים אקדמיים (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 8-2 | |||||
| טכנולוגיות בהוראה | 1 | |||||
| יהדות | 1 | |||||
| עזרה ראשונה | ||||||
| בטחון ובטיחות | ||||||
| זהירות בדרכים | 9 | |||||
| היבטים סוציולוגיים בעבודת המחנך | 1 | |||||
| היבטים פילוסופיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
| היבטים פסיכולוגיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
| קורס בחירה מתחום השיח והתיווך | 1 | |||||
| סוגיות בתכנון לימודים והערכתו | 3 | |||||
| (סטטיסטיקה (מקוון | 1 | |||||
| (שיטות מחקר (מקוון | 1 | |||||
| סמינריון בחינוך (בחירה בנושא אחד) | המורה כמנהיג ושותף מוביל בעבודת צוות בין-מקצועי | 3 | 3 | |||
| חינוך וניהול כיתה עם הפנים לקהילה | 3 | |||||
| הקשר והתקשורת בניהול כיתה בחינוך המיוחד | 3 | |||||
| חינוך מיוחד | חנ"מ בראי הרב-תרבותיות | 1 | 23 | |||
| לקויות למידה – תיאוריה ואסטרטגיות | 1 | |||||
| לקויות תקשורת שפה ודיבור | 1 | |||||
| מבוא לחינוך מיוחד | 1 | |||||
| מוגבלות שכלית התפתחותית ולקויות מורכבות | 1 | |||||
| התפתחות שפה | 1 | |||||
| קריאה התפתחות ומודלים | 1 | |||||
| תלמידים על הרצף האוטיסטי | 1 | |||||
| בניית תוכניות לימודים בחנ"מ ע"פ המודל האוניברסלי/התפתחות הקריאה והוראתה | 1 | |||||
| הוראה מותאמת במתימטיקה הערכה וטיפול א+ב | 2 | |||||
| לקויות קריאה – תאוריות והוראה מותאמת א+ב | 2 | |||||
| מהאבחון ועד לפיתוח תוכנית קריאה | 1 | |||||
| היבטים רגשיים וקוגניטיביים בכשירות חברתית א' | 1 | |||||
| היבטים רגשיים וקוגניטיביים בכשירות חברתית ב' | 1 | |||||
| מודליים יישומיים בהוראת המתמטיקה בחינוך המיוחד | 2 | |||||
| תלמידים עם קשיים רגשיים וקוגניטיביים | 1 | |||||
| התמודדות משפחות לתלמידים עם צרכים מיוחדים | 1 | |||||
| תוכנית חוסן לתלמידים עם קשיים רגשיים | 1 | |||||
| חלון לקהילה | 1 | |||||
| חינוך למיניות בחינוך המיוחד | 1 | |||||
| משיתוף להשתתפות | 1 | |||||
| סמינריון בחינוך מיוחד (בחירה בנושא אחד) | יצירתיות באוכלוסיות עם צרכים מיוחדים | 3 | 3 | |||
| למידה וזיכרונות | 3 | |||||
| החינוך המיוחד בעידן הדיגיטלי | 3 | |||||
| תפיסות ומודלים בהשתלבות של תלמידים עם צרכים מיוחדים | 3 | |||||
|
חטיבת התמחות בחירה בשתי חטיבות בנות 15 ש"ש כל אחת (פירוט הקורסים בהתמחויות השונות) |
חטיבת מתמטיקה וחטיבת אמנויות שפה | 30 | ||||
| חטיבת טבע וחטיבת אומנות | ||||||
| סה"כ | 96 |