20.03.2019
יום רביעי
15:00-13:30
קמפוס תל אביב

פורום הוראה חדשנית


מיועד לסגל אקדמי ופתוח לקהל הרחב

בחדר 122

באחריות המרכז להוראה חדשנית ומיטבית

 

פורום הוראה חדשנית: חדשנות בחינוך בהקשר העירוני

שירלי רימון ברכה – מנהלת מנהל החינוך של עיריית תל אביב-יפו, חסי רן – מנהלת מרכז פסג"ה תל אביב-יפו ומנהלת תוכנית הסבת אקדמאים להוראה "להיות מורה בתל אביב-יפו", ד"ר שרון הרדוף – מרצה ומדריכה פדגוגית, רכזת תוכנית הסבת אקדמאים תושבי תל אביב-יפו להוראה במכללת לוינסקי לחינוך

 

סיפור תל אביבי יפואי על שלושה מגדלורים בים הסוער של חיינו המודרניים, המסמנים את הדרך לאיכות חיים טובה של כלל אזרחי העיר בכלל ובחינוך ילדינו בפרט. הראשון הוא מגדלור חינוך פורץ דרך המציע זווית ראייה חדשה על חיי בית הספר בעת הזו ומאתגר את צוותי החינוך בחשיבה ובמעשה החינוכי סביב השאלה: כיצד ניתן להתאים מערכת ללומדים ולא לומדים למערכת? המגדלור השני, חינוך מקדם שוויון ושוויון הזדמנויות, מבקש להזכיר לכולנו את כוחה של קהילה עירונית אזרחית מחויבת, המאפשרת לכל אחד ואחת בעיר נגישות לחינוך שווה ומיצוי יכולותיו ללא קשר לרקע שלו. והמגדלור השלישי, קידום חינוך מבוסס ערכים, מאיר על כך שחיים משותפים ודמוקרטיים בארץ הם בידינו וחובה עלינו לפעול יום יום ברוח זו.

במפגש נספר לכם על מהלכים אסטרטגיים עירוניים ושותפויות מעניינות שמסייעות בהובלתם, נציג דוגמאות מחוכמת המעשה החינוכי פורץ הדרך, נתאר מערך עירוני יזמי תומך של פיתוח מקצועי ובעיקר נשתף אתכם בשאלות ובאתגרים רבים, שעוד לפנינו.

 

להרשמה

 


להוספת האירוע ליומן
iCal
0