| תחום | נושאי הלימוד | שנה א | שנה ב | שנה ג | שנה ד | סה"כ נדרש בתחום |
| התנסות בהוראה | 2 | 4 | 9 | 15 | ||
| חקר ההתנסות | 2 | 2 | 2 | 6 | ||
| חינוך | לימודי רמות לשון (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 6-2 | 7 | |||
| אנגלית לצרכים אקדמיים (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 8-2 | |||||
| טכנולוגיות בהוראה | 1 | |||||
| יהדות | 1 | |||||
| עזרה ראשונה | ||||||
| בטחון ובטיחות | ||||||
| זהירות בדרכים | 13 | |||||
| היבטים סוציולוגיים בעבודת המחנך | 1 | |||||
| היבטים פילוסופיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
| היבטים פסיכולוגיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
| התפתחות הילד והמתבגר | 1 | |||||
| המורה המקוון | 2 | |||||
| הקבוצה כמערכת חברתית/גלובליזציה ורפורמות בחינוך | 1 | |||||
| סוגיות בתכנון לימודים והערכתו | 3 | |||||
| (סטטיסטיקה (מקוון | 1 | |||||
| (שיטות מחקר (מקוון | 1 | |||||
| פיתוח כישורים חברתיים בחברה רב תרבותית | 1 | |||||
| סמינריון בחינוך (בחירה בנושא אחד) | המורה כמנהיג בכיתה | 3 | 3 | |||
| סוגיות במנהיגות והובלת חדשנות חינוכית | 3 | |||||
| אחרות בכיתה ובמוסד החינוכי | 3 | |||||
| חטיבת חינוך משנית | גיל ההתבגרות – מאפיינים פסיכופתולוגיים | 1 | 3 | |||
| (ליקויי למידה – היבטים מוחיים (מקוון | 1 | |||||
| שילוב והכלה של תלמידים עם צרכים מיוחדים | 1 | |||||
| התמחות 1 (פירוט הקורסים בהתמחויות) | לשון | 26 | ||||
| ספרות עברית וכללית | ||||||
| מקרא | ||||||
| התמחות 2 (פירוט הקורסים בהתמחויות) | לשון | 26 | ||||
| ספרות עברית וכללית | ||||||
| מקרא | ||||||
| סמינריון לבחירה באחד החוגים (פירוט הקורסים בהתמחויות) | לשון | 3 | ||||
| ספרות עברית וכללית | 3 | |||||
| מקרא | 3 | |||||
| סה"כ | 99 |
| תחום | נושאי הלימוד | שנה א | שנה ב | שנה ג | שנה ד | סה"כ נדרש בתחום |
| התנסות בהוראה | 2 | 3 | 7 | 12 | ||
| חקר ההתנסות | 2 | 2 | 2 | 6 | ||
| קורסי יסוד | לימודי רמות לשון (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 6-2 | 7 | |||
| אנגלית לצרכים אקדמיים (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 8-2 | |||||
| טכנולוגיות בהוראה | 1 | |||||
| יהדות | 1 | |||||
| עזרה ראשונה | ||||||
| בטחון ובטיחות | ||||||
| זהירות בדרכים | 13 | |||||
| היבטים סוציולוגיים בעבודת המחנך | 1 | |||||
| היבטים פילוסופיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
| היבטים פסיכולוגיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
| התפתחות הילד והמתבגר | 1 | |||||
| המורה המקוון | 2 | |||||
| הקבוצה כמערכת חברתית/גלובליזציה ורפורמות בחינוך | 1 | |||||
| סוגיות בתכנון לימודים והערכתו | 3 | |||||
| (סטטיסטיקה (מקוון | 1 | |||||
| (שיטות מחקר (מקוון | 1 | |||||
| פיתוח כישורים חברתיים בחברה רב תרבותית | 1 | |||||
| סמינריון בחינוך (בחירה בנושא אחד) | המורה כמנהיג בכיתה | 3 | 3 | |||
| סוגיות במנהיגות והובלת חדשנות חינוכית | 3 | |||||
| אחרות בכיתה ובמוסד החינוכי | 3 | |||||
| חטיבת חינוך משנית | גיל ההתבגרות – מאפיינים פסיכופתולוגיים | 1 | 3 | |||
| (ליקויי למידה – היבטים מוחיים (מקוון | 1 | |||||
| שילוב והכלה של תלמידים עם צרכים מיוחדים | 1 | |||||
| ביולוגיה (פירוט הקורסים בהתמחות) | 49 | |||||
| סמינריון ביולוגי (פירוט הקורסים בהתמחות) | מחקר ביולוגי | 3 | ||||
| סה"כ | 96 |
| תחום | נושאי הלימוד | שנה א | שנה ב | שנה ג | שנה ד | סה"כ נדרש בתחום |
| התנסות בהוראה | 2 | 4 | 9 | 15 | ||
| חקר ההתנסות | 2 | 2 | 2 | 6 | ||
| קורסי יסוד לימודי חינוך |
לימודי רמות לשון (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 6-2 | 7 | |||
| אנגלית לצרכים אקדמיים (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 8-2 | |||||
| טכנולוגיות בהוראה | 1 | |||||
| יהדות | 1 | |||||
| עזרה ראשונה | ||||||
| בטחון ובטיחות | ||||||
| זהירות בדרכים | 11 | |||||
| היבטים סוציולוגיים בעבודת המחנך | 1 | |||||
| היבטים פילוסופיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
| היבטים פסיכולוגיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
| התפתחות הילד והמתבגר | 1 | |||||
| המורה המקוון | 2 | |||||
| הקבוצה כמערכת חברתית/גלובליזציה ורפורמות בחינוך | 1 | |||||
| סוגיות בתכנון לימודים והערכתו | 3 | |||||
| (סטטיסטיקה (מקוון | 1 | |||||
| (שיטות מחקר (מקוון | 1 | |||||
| פיתוח כישורים חברתיים בחברה רב תרבותית | 1 | |||||
| סמינריון בחינוך (בחירה בנושא אחד) | המורה כמנהיג בכיתה | 3 | 3 | |||
| סוגיות במנהיגות והובלת חדשנות חינוכית | 3 | |||||
| אחרות בכיתה ובמוסד החינוכי | 3 | |||||
| חטיבת חינוך משנית | גיל ההתבגרות – מאפיינים פסיכופתולוגיים | 1 | 3 | |||
| (ליקויי למידה – היבטים מוחיים (מקוון | 1 | |||||
| שילוב והכלה של תלמידים עם צרכים מיוחדים | 1 | |||||
| מתימטיקה (פירוט הקורסים בהתמחות) | 52 | |||||
| סמינריון במתימטיקה (פירוט הקורסים בהתמחות) | מחקר ביולוגי | 3 | ||||
| סה"כ | 100 |
| תחום | נושאי הלימוד | שנה א | שנה ב | שנה ג | שנה ד | סה"כ נדרש בתחום |
| התנסות בהוראה | 2 | 4 | 9 | 15 | ||
| חקר ההתנסות | 2 | 2 | 2 | 6 | ||
| קורסי יסוד | לימודי רמות לשון (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 6-2 | 6 | |||
| אנגלית לצרכים אקדמיים (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 8-2 | |||||
| טכנולוגיות בהוראה | 1 | |||||
| יהדות | 1 | |||||
| עזרה ראשונה | ||||||
| בטחון ובטיחות | ||||||
| זהירות בדרכים | 13 | |||||
| חינוך | גיל ההתבגרות – מאפיינים ופסיכופתולוגיה | 1 | ||||
| היבטים סוציולוגיים בעבודת המחנך | 1 | |||||
| היבטים פילוסופיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
| היבטים פסיכולוגיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
| הסיפור המקראי | 1 | |||||
| התפתחות הילד והמתבגר | 1 | |||||
| לקויות למידה | 1 | |||||
| צוהר לעולם היהדות | 1 | |||||
| תרבות ישראל: שער לעולם התפילה והפיוט | 1 | |||||
| ליקויי למידה – היבטים מוחיים (מקוון) | 1 | |||||
| שילוב והכלה של תלמידים עם צרכים מיוחדים (מקוון) | 1 | |||||
| השיח והתיווך באמצעות תצוגת הכיתה | 1 | |||||
| יצירת שפה משותפת בשיעור | 1 | |||||
| סוגיות בתכנון לימודים והערכתו | 3 | |||||
| תיווך חינוכי במאה ה-21 | 1 | |||||
| שיטות מחקר (מקוון) | 1 | |||||
| פיתוח כישורים חברתיים בחברה רב תרבותית | 1 | |||||
| סמינריון בחינוך (בחירה בנושא אחד) | המורה כמנהיג בכיתה | 3 | 3 | |||
| סוגיות במנהיגות והובלת חדשנות חינוכית | 3 | |||||
| אחרות בכיתה ובמוסד החינוכי | 3 | |||||
| אנגלית(פירוט הקורסים בהתמחות) | 49 | |||||
| סמינריון באנגלית (פירוט הקורסים בהתמחות) | 3 | |||||
| סה"כ | 100 |