| שם הקורס | היקף |
| 1 ש"ש | |
| 1 ש"ש | |
| קוגניציה ויצירתיות בחינוך המיוחד | 3 ש"ש |
| איכות החיים של האדם עם הצרכים המיוחדים | 2 ש"ש |
| עבודה והדרכה בצוות רב-מקצועי | 3 ש"ש |
| מנהיגות ושינוי בזיקה לחינוך מיוחד – תפיסה מערכתית | 3 ש"ש |
| מבוא למחקר איכותני | 1 ש"ש |
| המחקר הכמותי | 1 ש"ש |
| שם הקורס | היקף |
| רגישות רב-תרבותית באמצעות photo voice והגישה הנרטיבית | 1 ש"ש |
| 1 ש"ש | |
| קוגניציה ויצירתיות בחינוך המיוחד | 3 ש"ש |
| איכות החיים של האדם עם הצרכים המיוחדים | 2 ש"ש |
| עבודה והדרכה בצוות רב-מקצועי | 3 ש"ש |
| מנהיגות ושינוי בזיקה לחינוך מיוחד – תפיסה מערכתית | 3 ש"ש |
| פיתוח סביבה לימודים מותאמת ללקויי ראייה | 1 ש"ש |
| היבטים מוחיים של לקויות מנטליות | 1 ש"ש |
| היבטים אקולוגיים בחינוך המיוחד | 1 ש"ש |
| טכנולוגיות מתקדמות וילדים עם צרכים מיוחדים | 1 ש"ש |
| שם הקורס | היקף |
| 1 ש"ש | |
| 1 ש"ש | |
| סדנת פרויקט | 2 ש"ש |
| קוגניציה ויצירתיות בחינוך המיוחד | 3 ש"ש |
| איכות החיים של האדם עם הצרכים המיוחדים | 2 ש"ש |
| עבודה והדרכה בצוות רב מקצועי | 3 ש"ש |
| מנהיגות ושינוי בזיקה לחינוך מיוחד – תפיסה מערכתית | 3 ש"ש |
| שם הקורס | היקף |
| סוגיות מתקדמות בחקר האוטיזם | 1 ש"ש |
| סדנת פרויקט | 2 ש"ש |
| קוגניציה ויצירתיות בחינוך המיוחד | 3 ש"ש |
| איכות החיים של האדם עם הצרכים המיוחדים | 2 ש"ש |
| עבודה והדרכה בצוות רב-מקצועי | 3 ש"ש |
| מנהיגות ושינוי בזיקה לחינוך מיוחד – תפיסה מערכתית | 3 ש"ש |
| פיתוח סביבה לימודים מותאמת ללקויי ראייה | 1 ש"ש |
| היבטים מוחיים של לקויות מנטליות | 1 ש"ש |
| עזרה במצוקות אישיות בסביבה מקוונת | 1 ש"ש |