|
תחום |
נושאי הלימוד | שנה א | שנה ב | שנה ג | שנה ד | סה"כ נדרש בתחום |
| התנסות בהוראה | 2 | 4 | 9 | 15 | ||
| חקר ההתנסות | 2 | 2 | 2 | 6 | ||
| קורסי יסוד | לימודי רמות לשון (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 6-2 | 7 | |||
| אנגלית לצרכים אקדמיים (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 8-2 | |||||
| טכנולוגיות בהוראה | 1 | |||||
| יהדות | 1 | |||||
| עזרה ראשונה | ||||||
| בטחון ובטיחות | ||||||
| זהירות בדרכים | 9 | |||||
| חינוך | היבטים סוציולוגיים בעבודת המחנך | 1 | ||||
| היבטים פילוסופיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
| היבטים פסיכולוגיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
| לקויות למידה | 1 | |||||
| שילוב והכלה של ילדים בעלי צרכים מיוחדים | 1 | |||||
| סוגיות בתכנון לימודים והערכתו | 3 | |||||
| (סטטיסטיקה (מקוון | 1 | |||||
| (שיטות מחקר (מקוון | 1 | |||||
| דיאלוג, משמעות והבנה בכיתה | 3 | |||||
| מניעה וטיפול באלימות ומשמעת בכיתה | 3 | |||||
| הוראה דיפרנציאלית: אידיאולוגיה ופרקטיקה | 3 | |||||
| סמינריון בחינוך (בחירה בנושא אחד) | המורה כמנהיג ושותף מוביל בעבודת צוות בין-מקצועי | 3 | 3 | |||
| הקשר והתקשורת בניהול כיתה בחינוך המיוחד | 3 | |||||
| חינוך וניהול כיתה עם הפנים לקהילה | 3 | |||||
| חטיבה חינוכית משנית (בחירה מתוך – אומנות, חינוך מיוחד, פסיכולוגיה, טכנולוגיה) | Introduction to Learning Disabilities 1 מבוא ללקויות למידה | 1 | 15 | |||
| התפתחות הילד והמתבגר | 1 | |||||
| לקויות למידה | 1 | |||||
| קורס בחירה באומנות | 1 | |||||
| הקבוצה כמערכת חברתית לומדת/ גלובליזציה ורפורמה בחינוך | 1 | |||||
| סביבות למידה מותאמות (לפי גישת המודל האוניברסלי) | 1 | |||||
| Foreign Language Acquisition 1 רכישת שפה זרה | 1 | |||||
| אוריינות חזותית/המוזיקה כאמצעי לפיתוח חשיבה בהוראה בין תחומית | 1 | |||||
| דרכי הוראת הגאומטריה בכיתות א'-ב' | 1 | |||||
| דרכי הוראת החשבון בכיתות א'-ב' | 1 | |||||
| השיח והתיווך | 1 | |||||
| המורה בעולמו של הילד | 2 | |||||
| התמודדות מורים עם תלמידים עם קשיים רגשיים | 1 | |||||
| קשר עם הורים/משפחה הורים ובית הספר | 1 | |||||
| מעברים בבית הספר | 1 | |||||
| פיתוח כישורים חברתיים בחברה רב תרבותית | 1 | |||||
| חטיבת שפה וחינוך לשוני | שיטות ראשית הוראת הקריאה | 1 | 15 | |||
| קריאה – התפתחות ומודלים | 1 | |||||
| התפתחות שפה | 1 | |||||
| שפה וחשיבה בחברה רב תרבותית | 1 | |||||
| הבניית תכנון לימודים בהוראת שפה בביה"ס | 1 | |||||
| השפה בבית הספר – פדגוגיה ויישום | 1 | |||||
| ז'אנרים בכתיבת סיפורי ילדים | 1 | |||||
| חלופות בהערכת שפה | 1 | |||||
| מפגשים עם טקסטים ספרותיים | 1 | |||||
| שפה במציאות דיגיטלית | 1 | |||||
| דיבור – אומנות הטיעון | 1 | |||||
| לקויות שפה | 1 | |||||
| משלבים בעברית החדשה | 1 | |||||
| תהליכי כתיבה בביה"ס | 1 | |||||
| רב לשוניות בביה"ס | 1 | |||||
| התמחות –פירוט הקורסים בעמוד ההתמחות | ספרות עברית וכללית | 23 | ||||
| מקרא | ||||||
| טבע | ||||||
| מתמטיקה | ||||||
| אנגלית | ||||||
| סמינריון התמחות – פירוט הקורסים בעמוד ההתמחות | ספרות עברית וכללית | 3 | ||||
| מקרא | ||||||
| טבע | ||||||
| מתמטיקה | ||||||
| אנגלית | ||||||
| סה"כ | 96 |