מבנה תוכנית הלימודים
| תחום | נושאי הלימוד | שנה א | שנה ב | שנה ג | שנה ד | סה"כ נדרש בתחום |
| התנסות בהוראה | 2 | 8 | 11 | 21 | ||
| חקר ההתנסות | 2 | 2 | 2 | 6 | ||
| קורסי יסוד | לימודי רמות לשון (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 6-2 | 7 | |||
| אנגלית לצרכים אקדמיים (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 8-2 | |||||
| טכנולוגיות בהוראה | 1 | |||||
| יהדות | 1 | |||||
| עזרה ראשונה | ||||||
| בטחון ובטיחות | ||||||
| זהירות בדרכים | 13 | |||||
| חינוך | התפתחות שפה | 1 | ||||
| היבטים סוציולוגיים בעבודת המחנך | 1 | |||||
| היבטים פילוסופיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
| היבטים פסיכולוגיים בעבודה המחנך | 1 | |||||
| סוגיות בתכנון לימודים והערכתו | 3 | |||||
| בחירת קורס מתחום השיח והתיווך | 1 | |||||
| הקבוצה כמערכת חברתית/רפורמות במערכת החינוך בישראל | 1 | |||||
| סטטיסטיקה (מקוון) | 1 | |||||
| שיטות מחקר (מקוון) | 1 | |||||
| המורה בעולמו של הילד | 2 | |||||
| סמינריון בחינוך (בחירה בנושא אחד) | המורה כמנהיג בכיתה | 3 | 3 | |||
| סוגיות במנהיגות והובלת חדשנות חינוכית | 3 | |||||
| אחרות בכיתה ובמוסד החינוכי | 3 | |||||
| חינוך מיוחד | חנ"מ בראי הרב-תרבותיות | 1 | 23 | |||
| ליקויי למידה | 1 | |||||
| קריאה-התפתחות ומודלים | 1 | |||||
| לקויות תקשורת שפה ודיבור | 1 | |||||
| מבוא לחינוך מיוחד | 1 | |||||
| מוגבלות שכלית התפתחותית ולקויות מורכבות | 1 | |||||
| תלמידים על הרצף האוטיסטי | 1 | |||||
| בניית תוכניות לימודים בחנ"מ ע"פ המודל האוניברסלי/ התפתחות הקריאה והוראתה | 1 | |||||
| הוראה מותאמת במתמטיקה הערכה וטיפול א+ב | 2 | |||||
| לקויות קריאה – תאוריות והוראה מותאמת א+ב | 2 | |||||
| מהאבחון ועד לפיתוח תוכנית קריאה | 1 | |||||
| תוכנית חברתית – היבטים רגשיים וקוגניטיביים א+ב | 2 | |||||
| חקר ההתנסות בחינוך מיוחד | 2 | |||||
| מודליים יישומיים בהוראת המתמטיקה בחינוך המיוחד | 2 | |||||
| התמודדות של הורים ומשפחות לתלמידים עם צרכים מיוחדים | 1 | |||||
| תלמידים עם קשיים רגשיים והתנהגותיים | 1 | |||||
| תוכנית חוסן לתלמידים עם קשיים רגשיים | 1 | |||||
| חלון לקהילה | 1 | |||||
| חינוך למיניות בחינוך המיוחד | 1 | |||||
| משיתוף להשתתפות | 1 | |||||
| סמינריון בחינוך מיוחד (בחירה בנושא אחד) | יצירתיות באוכלוסיות עם צרכים מיוחדים | 3 | 3 | |||
| למידה וזיכרונות | 3 | |||||
| החינוך המיוחד בעידן הדיגיטלי | 3 | |||||
| תפיסות ומודלים בהשתלבות של תלמידים עם צרכים מיוחדים | 3 | |||||
| התמחות לבחירה | ספרות עברית וכללית | 26 | ||||
| לשון עברית | ||||||
| נקרא | ||||||
| סה"כ | 102 |