| תחום | נושאי הלימוד | שנה א | שנה ב | שנה ג | שנה ד | סה"כ נדרש בתחום |
| התנסות בהוראה | 3 | 3 | 3 | 9 | ||
| חקר ההתנסות | 2 | 2 | 4 | |||
| קורסי יסוד | לימודי רמות לשון (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 2-6 | 7 | |||
| אנגלית לצרכים אקדמיים (בהתאם לרמת הסטודנט עד רמת פטור) | 2-8 | |||||
| טכנולוגיות בהוראה | 1 | |||||
| יהדות | 1 | |||||
| עזרה ראשונה | ||||||
| בטחון ובטיחות | ||||||
| זהירות בדרכים | ||||||
| חינוך מוזיקלי | (מחשבים ומוזיקה (מקוון | 1 | 11 | |||
| הוראת מוזיקה במסגרות השונות: מבוא ופרקטיקה | 2 | |||||
| (מוזיקה יהודית וישראלית (מקוון | 1 | |||||
| גישות בחינוך מוזיקלי – אורף/קודאי | 1 | |||||
| פסיכולוגיה וקוגניציה מוזיקלית בהיבט חינוכי התפתחותי | 1 | |||||
| סמינריון בחינוך מוזיקלי | החינוך המוזיקלי בראייה ביקורתית | 2 | 2 | |||
| מיומנויות מוזיקליות | פיתוח שמיעה 1 | 2 | 23 | |||
| פיתוח שמיעה 2 | 2 | |||||
| פיתוח שמיעה 3 | 2 | |||||
| אנליזה והרמוניה על מקלדת א' | 2 | |||||
| אנליזה והרמוניה על מקלדת ב' | 2 | |||||
| אנליזה והרמוניה על מקלדת ג' | 2 | |||||
| ליווי והרמון – מבוא | 1 | |||||
| ליווי והרמון 1 | 1 | |||||
| ליווי והרמון 2 | 1 | |||||
| ניצוח 1 | 1 | |||||
| ניצוח 2 | 2 | |||||
| תנועה | 1 | |||||
| סולפג' ריתמי | 1 | |||||
| ריתמיקה 1 | 2 | |||||
| ריתמיקה 2 | 1 | |||||
| מיומנויות ביצוע | מקהלה חובה | 2 | 2 | 2 | 19 | |
| נגינה/פיתוח קול ראשי | 1.5 | 1.5 | 1.5 | |||
| נגינה/פיתוח קול משני | 0.5 | 0.5 | 0.5 | |||
| חלילית קבוצתי | 1 | |||||
| אנסמבל בחירה | 2 | 2 | 2 | |||
| קורסים עיוניים במוזיקה | מבוא לתולדות המוזיקה | 1 | 5 | |||
| קורס רב תחומי | 2 | |||||
| תולדות השיר העברי בארץ ישראל | 1 | |||||
| סמינריון במוזיקה | פאריז וברלין 1920-1880 | 3 | 3 | |||
| מאחת עד תשע: עיון ביצירתו הסימפונית של בטהובן | 3 | |||||
| יצירתיות הלחנה וטכנולוגיה | כתיבה ועריכת מוזיקה בסביבה ממוחשבת | 2 | 2 | 5 | ||
| קורסי בחירה | תולדות מוזיקת הפופ | 3 | ||||
| מוזיקת עולם | ||||||
| קורסי העשרה | 3 | |||||
| פורום הפקולטה לחינוך מוזיקלי | פורום הפקולטה לחינוך מוזיקלי | 1 | 3 | |||
| פורום הפקולטה לחינוך מוזיקלי | 1 | |||||
| פורום הפקולטה לחינוך מוזיקלי | 1 | |||||
| חטיבת גיל נוספת הגיל הרך | חקר ההתנסות – הגיל הרך | 2 | 17 | |||
| התנסות בהוראה – גן הילדים | 3 | 3 | ||||
| סוגיות נבחרות בתולדות המוזיקה 1 | 1 | |||||
| סוגיות נבחרות בתולדות המוזיקה 2 | 1 | |||||
| ריתמיקה מתקדמים 1 | 2 | |||||
| ריתמיקה מתקדמים 2 | 2 | |||||
| משחק ואימפרוביזציה | 1 | |||||
| גישות בחינוך מוזיקלי לפעוטות | 2 | |||||
|
חטיבת גיל נוספת על יסודי
|
מתודיקה של הוראת תיאוריה ופיתוח שמיעה | 1 | 17 | |||
| חקר התנסות – חט"ע | 2 | |||||
| התנסות בהוראה – חט"ע | 3 | 3 | ||||
| ניצוח מתקדמים | 2 | |||||
| צורות ואנליזה | 1 | |||||
| תולדות וספרות המוזיקה – ימי הביניים, רנסנס, בארוק | 2 | |||||
| תולדות וספרות המוזיקה המערבית – התקופה הקלאסית | 1 | |||||
| תולדות וספרות המוזיקה המערבית – המאה ה-19 | 1 | |||||
| תולדת וספרות המוזיקה מן המאה ה-20 ועד ימינו | 1 | |||||
| סה"כ | 110 |