התוכנית לתואר שני בחינוך עם תזה מיועדת לסטודנטים מצטיינים, הרואים במחקר היבט מרכזי בפעילותם המקצועית ומעוניינים להמשיך ולהתקדם כחוקרים בתחומם. בתוכנית ישולב מערך מתוגבר של לימודי מחקר.
מסלול התוכנית לתואר שני בחינוך עם תזה
התוכנית לתואר שני בחינוך עם תזה מיועדת לסטודנטים מצטיינים, הרואים במחקר היבט מרכזי בפעילותם המקצועית ומעוניינים להמשיך ולהתקדם כחוקרים בתחומם. בתוכנית ישולב מערך מתוגבר של לימודי מחקר.
התוכנית לתואר שני בחינוך עם תזה תאפשר את סלילת דרכם של הסטודנטים החוקרים ללימודים עתידיים לקראת תואר שלישי, ותפתח בפניהם את ההזדמנות להיות חלק מקהילת חוקרים בתחום. זאת, באמצעות פיתוח מיומנויות שיאפשרו להם להציג את עבודתם בכינוסים מקצועיים, לכתוב ביקורת מושכלת ולפרסם את המחקר שלהם בכתבי-עת אקדמיים.
מסלולי הלימודים לקראת תואר שני בחינוך עם תזה אפשריים בתוכניות הבאות:
* המרכז האקדמי אינו מתחייב לקבל את כל המועמדים הממלאים אחר תנאי הקבלה הנקובים לעיל.
יום לימודים: בהתאם לתוכנית התואר השני
שכר לימוד 100% :שכר לימוד אוניברסיטאי לכל שנה, למשך שנתיים
פריסת התואר לשנה נוספת – בתשלום 25% עבור השנה השלישית
* המרכז האקדמי אינו מתחייב לקבל את כל המועמדים הממלאים אחר תנאי הקבלה הנקובים לעיל.
סה"כ ש"ש למסלול השלמת תזה:
קורס מתקדם בשיטת מחקר (כמותי או איכותני, לפי דרישות התוכנית) – 1 ש"ש
סדנת תזה (חובה) – 2 ש"ש
קורס מתקדם בחינוך – 1 ש"ש
קריאה מונחית – חובה
סה"כ שעות לתזה – 4 ש"ש
יום לימודים: יום רביעי
שכר לימוד: לפי שעות בפועל
מבנה לימודים: שנת לימודים פורמלית בתוכנית לתואר שני (3 סמסטרים, כולל סמסטר קיץ) ושנת מחקר תזה. סה"כ: שנתיים לימודים עד קבלת הזכאות לתואר שני עם תזה.
קבלה למסלול תזה: סוף סמסטר א, על בסיס המלצה של מנחה הסמינריון בחינוך ועמידה בריאיון קבלה.
תנאי המשך במסלול התזה: עמידה בתנאי הקבלה בסוף שנת הלימודים לאחר סמסטר הקיץ: ציון 90 בסמינריון, ממוצע 85 לפחות בקורסים בשיטות מחקר.
לימודים במסלול התזה:
בסמסטר ב בשנה הראשונה ללימודים:
בסמסטר א בשנה השנייה ללימודים:
הגשת עבודת תזה: בסוף שנת הלימודים השנייה.
יום רביעי
אוקטובר
המכללה מציעה מבחר גדול של תכניות לתואר ראשון בחינוך (B.Ed) ותעודת הוראה; הסבת אקדמאים להוראה; תכניות לתואר שני בחינוך ,(M.Ed) שבחלקן מסלול עם תזה, תואר שני ותעודת הוראה לאקדמאים (M.Teach) ; תואר ראשון ותואר שני בחינוך מוסיקלי.