לצורך קביעת אבחון עליך לשלוח את המסמכים הנדרשים באחת הדרכים הבאות:
  1. בדואר אלקטרוני: minad@levinsky.ac.il
  2. בדואר רגיל לכתובת הבאה (יש לשלוח עותקים, שכן המסמכים לא יוחזרו):

לכבוד מרכז "מנע"ד"
מכללת לוינסקי לחינוך,
רח' שושנה פרסיץ 15, קריית החינוך, תל אביב
מיקוד 6937808

  1. לפקס: 03-6901634
  2. להביאם למשרדנו: (יש להביא עותקים ברורים, שכן המסמכים לא יוחזרו)
    מרכז "מנעד", מכללת לוינסקי לחינוך
    רח' שושנה פרסיץ 15, קריית החינוך, תל-אביב,
    חדר 200 א'
    שעות פעילות: בימים א'-ה' בשעות: 09:00 – 16:00

לאחר קבלת המסמכים, ניצור עמך קשר לצורך תיאום מועדי האבחון וגביית התשלום.

המסמכים הנדרשים:

  1. שאלון אישי לפונה בלשון זכר או נקבה, שיש להדפיס ולמלא בכתב ידך
  2. דוחות אבחון קודמים (דידקטי/פסיכודידקטי/אבחון קשב וכדומה)
  3. תעודות בית ספר שיש ברשותך
  4. תעודת בגרות או גיליון ציוני בחינות הבגרות
  5. אישורים על זכאות להתאמות בבחינות הבגרות ו/או בבחינה הפסיכומטרית
  6. מסמכים אחרים הנוגעים לקשיים שבגינם פנית לאבחון, כגון: הפניות לאבחון, הפניות לטיפול וסיוע, הערכות מורים או מטפלים, סיכומי טיפולים, תיעוד רפואי של תרופות.
  7. מסמך הנחיות מקדים, חתום על ידי הפונה: הנחיות מקדימות לאבחון מת"ל- מרכז מנעד.

 

לפניות ובירורים ניתן לפנות במייל minad@levinsky.ac.il או בטלפון: 03-6901634.