ללמד על האתמול בשיטות ההוראה של המחר

למי מתאימה התוכנית?

אוהבים היסטוריה? צופים בתוכניות טלוויזיה ובסרטים בקולנוע בנושאים היסטוריים? מעוניינים  לדעת יותר על ההיסטוריה האנושית? מרגישים שאתם צריכים להיות מורים ולהנחיל את האהבה שלכם להיסטוריה לדור העתיד? אם עניתם בחיוב על השאלות האלה – מקומכם איתנו בחוג להיסטוריה במכללת לוינסקי לחינוך. חוג צעיר ודינמי עם סגל הוראה שמצוי בחזית המחקר.

 

על תוכנית לימודי התמחות בהיסטוריה

ההיסטוריה היא מן המקצועות המרתקים ביותר. זהו תחום רחב יריעה, המאפשר לעורר סקרנות ועניין לצד חשיבה ביקורתית. המבקשים ללמוד היסטוריה כתחום הוראה הם אנשים סקרנים ומסקרנים. הוראת ההיסטוריה היא שליחות  בעיקר לנוכח ההיסטוריה המקומית שלנו. מקצוע ההיסטוריה מפסיק להיות מקצוע של שינון עובדות ותאריכים והופך להיות מקצוע שדורש חשיבה ויכולת ניתוח, ולפיכך המורה מפסיק להיות מקור הידע והופך להיות מדריך לקריאת המידע ולניתוחו. בליווי חברי הצוות הדינמי והמקצועי, החוג להיסטוריה במכללת לוינסקי לחינוך מציע לסטודנטים ללמוד, להתנסות ולפתח את היכולות המקצועיות והאישיות שלהם כמורים להיסטוריה בעתיד.

הלימודים בתוכנית משלבים התנסות פעילה של הסטודנטים במסגרות חינוכיות כחלק מההכשרה לקראת תעודת הוראה ורישיון הוראה.

 

בחוג להיסטוריה אפשר ללמוד:

  • לתואר ראשון בחינוך (Ed.) בהתמחות היסטוריה לבתי הספר העל-יסודיים (לכיתות ז'-י')
  • בלימודי תעודת הוראה לאקדמאים בהתמחות היסטוריה

 

למה לבחור במכללת לוינסקי לחינוך?

עושר לימודי – הוראת ההיסטוריה מגוונת ועשירה, מתבססת על שילוב של חיזוק הידע הדיסציפלינרי, עם שיטות הוראה מתקדמות. שילוב זה מאפשר פיתוח אישי ומקצועי ופיתוח מיומנויות חקר, מקוריות וחשיבה ביקורתית, שיכשירו איש חינוך שיודע איך להגיע אל התלמידים ולקרבם למקצוע.

התנסות מעשית בהוראה – לימודי ההוראה משלבים התנסות פעילה של הסטודנטים וכוללים התנסות בהוראה בכיתות במוסדות לחינוך וקבלת משוב מקצועי, בונה ומכוון.

התקדמות אישית –  במהלך הלימודים ייערכו דיונים בסוגיות בין-תחומיות ועכשוויות הקושרות את ההיסטוריה למדעי הרוח והחברה ולתחומי דעת נוספים. אנו מעודדים את הסטודנטים שבחרו להתמחות בהיסטוריה ללמוד ולהתנסות בדרכי ההוראה של המחר.

איכות הוראה – מכללת לוינסקי לחינוך מציעה סגל מרצים מובילים, בעלי תואר שלישי בתחום ההתמחות היסטוריה, הבקיאים בשיטות הוראה עכשוויות. הלימודים מכשירים את הלומדים לשילוב של טכנולוגיות מתקדמות בהוראה. לצד לימוד הדיסציפלינה, מושם בתוכנית דגש על דרכי הוראה חדשניות המתאימות למאה ה-21.

עיקרי התוכנית

ראש חוג

ד"ר עמרי פז

<<יולי 2020>>
אבגדהוז
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1