למי מתאימה התוכנית

התוכנית לתואר ראשון .B.Ed בחינוך מיוחד ורגיל לבית הספר העל-יסודי מיועדת לבעלי רגישות וסובלנות המעוניינים להיות מורים בתחום החינוך המיוחד המעוניינים לשלב לימודים לקראת להוראת מקצוע הומניסטי בבתי ספר על-יסודיים בחינוך הרגיל.

בוגרי התוכנית יוכלו לבחור לעסוק בתחום החינוך המיוחד ולהתמחות בעבודה עם ילדים עם מוגבלויות מורכבות דוגמת מוגבלות שכלית, אוטיזם, ליקויי למידה רב-בעייתיים, והפרעות רגשיות והתנהגותיות, או להיות מורים לאחד ממקצועות ההתמחות ההומניסטיים (לשון, ספרות או מקרא) בבתי הספר של החטיבה העליונה. למורים אלה יתרון משמעותי על פני מורים שאין להם הכשרה בתחום החינוך המיוחד, שכן יוכלו לשלב תלמידים עם צרכים מיוחדים בכיתות עיוניות רגילות.

על התוכנית

הסטודנטים לתואר ראשון בחינוך מיוחד ורגיל לבית הספר העל-יסודי ישלבו שימוש באייפדים במסגרת הכשרתם במסגרות החינוך המיוחד כדי לפתח תקשורת טובה יותר עם ילדים עם צרכים מיוחדים ולהנגיש להם מידע בתהליך ההתנסות המעשית באמצעות אפליקציות ייעודיות המעודדות את השתתפותם האקדמית והחברתית.

הסטודנטים ילמדו בתוכנית דו-חוגית וייחשפו לשני סוגים של התנסות מעשית. במסגרת ההתנסות המעשית בחינוך המיוחד הם יתמחו באיתור קשיים ובבניית תוכנית התערבות ייחודית ויעמיקו בתחומי לקויות מורכבות, הספקטרום האוטיסטי, הפרעות רגשיות והפרעות התנהגות או לקויות חושיות מורכבות.

במסגרת ההכשרה לבית הספר העל-יסודי יתמחו הסטודנטים בחוג נוסף לבחירה: ספרות, מקרא או לשון. במסגרת זו תתקיים התנסות מעשית בחינוך רגיל בבתי ספר על-יסודיים, שבמרכזה התמחות בהוראת תחום הדעת לכיתות החטיבה והתיכון ובניית תוכניות ייחודיות לבני נוער עם צרכים מיוחדים המשולבים בבתי ספר רגילים.

בוגרי התוכנית יקבלו תעודת מומחה בלקויות למידה -הוראה מותאמת בעברית ומתמטיקה

למה לבחור בקמפוס לוינסקי של המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט

  • ייחודי!
    שימוש בIPAD- ככלי הוראה בקורסים ובהתנסות המעשית.אנו מקפידים על דרכי הוראה חדשניות בקורסים ונעזרים באייפדים ובאמצעים נוספים לפיתוח סביבות הוראה עתירות טכנולוגיה.
  • הסמכה – תעודת הוראה רב גילית בחינוך מיוחד לכיתות א'-י"ב
    ההכשרה מכינה את בוגרי החינוך המיוחד לעבודה חינוכית-שיקומית ולהוראת אחד מתחומי הדעת בחטיבה העליונה.
  • ערכים – בתואר ראשון בחינוך מיוחד ורגיל לבית הספר העל-יסודי מציבים במרכז את האדם על מגוון יכולותיו וקשייו כמו גם על ההקשרים המשפחתיים, החברתיים והתרבותיים הייחודים לו. אנו דוגלים בתפיסת עולם הומניסטית, המתייחסת לפרופיל הייחודי של כל תלמיד. הסטודנטים בתוכנית לומדים לפרוט את תחום החינוך המיוחד לגישה מכילה ומקבלת.
  • הכשרה – הסטודנטים בתוכנית מתנסים בהוראה מותאמת במסגרות חינוכיות, מתוך ההנחה שניסיון בשטח בונה ביטחון וידע המוטמעים בסטודנטים בצורה המיטבית.
  • מוניטין – מרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס לוינסקי) הוא המכללה המובילה בארץ ללימודי תואר ראשון בחינוך ולרכישת תעודת הוראה. הבוגרים שלנו נקלטים במערכת החינוך באופן מיידי
  • ניסיון – אנחנו יודעים להפוך סטודנטים מתחילים למורים בקיאים, מוערכים ומתפתחים. במהלך השנים הכשירה המכללה עשרות אלפי מורים ומחנכים, יותר מכל מוסד אחר בישראל.
  • התקדמות – מרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס לוינסקי) הוא בית לימודי המלווה את המורים לאורך כל חייהם המקצועיים. אפשר ומומלץ לחזור ולהשתלם במכללה במגוון התוכניות לתואר שני ובמסגרות ההתמחות השונות בבית הספר ללימודי המשך.

עיקרי התוכנית

ראש התוכנית

ד"ר מירב צהר רוזן

מזכירות סטודנטים

טלפון למתעניינים

<< אוקטובר 2024 >>
אבגדהוז
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2