על תוכנית המצוינות – רג"ב

מטרתה של תוכנית המצוינות רג"ב (ראש גדול בהוראה) להכשיר סטודנטים עם נתונים גבוהים ומוטיבציה להיות הדור הבא של המנהיגים הפדגוגיים המובילים. הסטודנטיות והסטודנטים בתוכנית יקבלו ליווי אישי מעצים במסגרת התוכנית וגם לאחר סיומה. הם יפתחו את כישורי המנהיגות החינוכית ואת התודעה הערכית שלהם לכדי בניית חזון ערכי וחינוכי מעמיק. צוות התוכנית מקפיד על טיפוח גאוות יחידה ועל הבניית זהות אישית-מקצועית חיובית ומודעת של הסטודנטיות והסטודנטים, המבוסס על שלושה צירים מרכזיים: נראות, משמעות ואותנטיות. באופן הזה, יוכשרו בוגרי התוכנית להיות מובילי השינויים והרפורמות בחינוך במטרה להצעיד את מערכת החינוך לעתיד טוב יותר.

תוכנית המצוינות רג"ב – ראש גדול בהוראה, מציעה מסלול מואץ לתואר ראשון בחינוך (B.Ed.) ותעודת הוראה, בתוך שלוש שנים במקום בארבע. המתקבלים לתוכנית יזכו לפטור מלא משכר הלימוד תמורת התחייבות לעבודה שנה תמורת שנה (ראו סעיף "הלוואות ומענקים"). נוסף על כך, הסטודנטים במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס לוינסקי) מקבלים אחת לשנה מלגת מעורבות חברתית בסך 5,000 ₪ (בסה"כ 15,000 ₪).

למידע נוסף על תוכנית רג"ב בקמפוס לוינסקי >>

איכויות הסטודנטים בתוכנית המצוינות:
נתנאל משה, סטודנט בתוכנית המצוינות >>

הסטודנטים במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס לוינסקי) משתתפים בפרויקטים יוקרתיים שמטרתם לפתח כישורי מנהיגות פדגוגית. הם מלמדים במוסדות חינוך עם מאפיינים ייחודיים, נפגשים עם אישים מעוררי השראה ולומדים מהם, חוקרים נושאים מגוונים שיש להם קשר אישי אליהם, לומדים לפתח יחידות הוראה חדשניות ומציגים את תוצרי המחקר והפיתוח בכנסים מכללתיים וארציים. נוסף על כך, הם נפגשים עם סטודנטים ממכללות אחרות ועם מובילים חינוכיים מהארץ ומהעולם, וזוכים לליווי אישי של מרצים-מנחים בתהליך הבניית זהות אישית-מקצועית חיובית ומודעת, כמובילי שינויים ורפורמות בחינוך. כמו כן, הסטודנטים עורכים מפגשים חברתיים ומהווים קבוצה ייחודית מגוונת ומלוכדת.

התוכנית שמה דגש על פיתוח כישורי מנהיגות ובנוסף תינתן האפשרות ליצור קשרים בין לאומיים עם בתי ספר בחו"ל לשיתוף פעולה הדדי.

התוכנית מעניקה תעודת התמקצעות נוספת בהוראת מחוננים ומצטיינים.

למי מתאימה תוכנית המצוינות – רג"ב

תוכנית המצוינות רג"ב – ראש גדול בהוראה, מיועדת לסטודנטים שלהם ציון גבוה במבחן הפסיכומטרי וממוצע גבוה בתעודת הבגרות, שיש להם חזון חינוכי ושואפים להשפיע על עתיד החינוך, המדינה והחברה. התוכנית פועלת בשיתוף עם משרד החינוך ומכשירה סטודנטים להיות מנהיגים מפלסי דרך במערכת החינוך, עם אומץ לשאול שאלות, לערער על הנחות יסוד, לפרוץ גבולות, ליזום ולחדש.



סטודנטים מתוכנית מצוינות מקבלים תעודת התמקצעות נוספת להוראת מחוננים ומצטיינים


סטודנטים יוצרים שיתופי פעולה בין לאומיים, בתמונה: תלמידות בי"ס נאקורו בקניה

מציגים יוזמות חינוכיות בכנס מצוינות
מציגים יוזמות חינוכיות בכנס מצוינות

מציגים יוזמות חינוכיות בכנס מצוינות
מציגים יוזמות חינוכיות בכנס מצוינות

מציגים יוזמות חינוכיות בכנס מצוינות
נהנים יחד בפעילויות סיום שנה עם תיאטרון אימפרוביזציה

נהנים יחד במסיבת סיום
נהנים יחד במסיבת סיום


למה לבחור במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס לוינסקי)?

  • הדרך המובילה: במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס לוינסקי) תיהנו מלמידה בקבוצות קטנות ואיכותיות ומליווי אישי של מרצים ומנחים, המחויבים למיצוי הפוטנציאל האישי שלכם. אנו נכשיר אתכם ללמידה והוראה בסביבות עדכניות, משתנות וייחודיות האופייניות למאה ה-21.
  • תנאים מצוינים למצטיינים
    הלימודים בחינם*.
    תוכנית לימודים מואצת של שלוש שנים במקום ארבע.
    המשך ישיר לתואר שני בחינוךEd. בסיום שנה ג בתוכנית.
  • השמה: משרד החינוך, המפעיל את תוכנית רג"ב יחד עם מרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס לוינסקי), יעשה מאמץ להעדיף את בוגרי התוכנית בעת השיבוץ לתפקידי הוראה. לפי נתוני הלמ"ס (הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, פורסם בשנת 2021) שיעור ההשתלבות בהוראה של בוגרי מרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס לוינסקי) הוא הגבוה ביותר מכל בוגרי המכללות האחרות לחינוך בישראל.
  • מוניטין: במהלך השנים הכשירה מרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס לוינסקי) עשרות אלפי מורים ומחנכים, יותר מכל מוסד אחר בישראל. בוגרי המכללה נחשבים לאיכותיים ומבוקשים במערכת החינוך.
  • בית מקצועי: תוכנית המצוינות שומרת על קשר רציף עם בוגריה ושמחה ללוות אותם לאורך חייהם המקצועיים.

* המתקבלים לתוכנית יהיו זכאים להלוואה מותנית מטעם משרד החינוך

עיקרי התוכנית

רכזת התוכנית

ד"ר רונית רוזנשיין

רכזת השמה

ד"ר נועה בן יוסף

מזכירות סטודנטים:
03-6901690

טלפון (למתעניינים):
03-6952552

<< אוקטובר 2024 >>
אבגדהוז
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2