למי מתאימה התוכנית

תוכנית לימודי תואר שני מוסמך בהוראה M.Teach מיועדת לאקדמאים המעוניינים להשתלב בתחום החינוך ולהוביל בו. בוגרי התוכנית זכאים לתואר שני, לרישיון הוראה ולתעודת הוראה עם התמחות באחד מתחומי הליבה המבוקשים לבתי ספר על-יסודיים: מתמטיקה/אנגלית/לשון/מקרא/ביולוגיה/ספרות/מוזיקה.

התוכנית מכשירה אנשי חינוך הבקיאים בשיטות הוראה חדשניות ויודעים להוביל כיתה מעורבת ומתקדמת במסגרת החינוך העל-יסודי.

בוגרי ובוגרות 8200 – חושבים על תואר שני?
בואו ללמוד תואר מעניין, תורם וחווייתי!

על תוכנית לימודי תואר שני מוסמך בהוראה M.Teach

תוכנית הלימודים לתואר שני מוסמך בהוראה MTeach לבית ספר על-יסודי נלמדת במשך שנתיים, יום וחצי לימודים בשנה הראשונה, יום לימודים אחד בשנה השנייה, במהלך שנה זו מתקיים הסטאז' בהוראה (שנת התמחות) בליווי סדנת סטאז'.

הקורסים השונים מעמיקים את הידע התיאורטי והיישומי במגוון תחומים שלהם זיקה ישירה למלאכת ההוראה: העמקה באידיאולוגיות ובאקטיביזם חברתי הרלוונטיים למורה, הבנת מאפיינים פסיכולוגיים וסוציולוגיים של גיל ההתבגרות, התעכבות על למידה והוראה בהקשר חברתי ותרבותי, זיהוי ומיפוי צרכים ייחודיים של לומדים, היכרות עם האידאולוגיה והמאפיינים של מערכת החינוך בישראל, העמקה בתיאוריות ובדרכי יישום של הערכת לימודים, שכלול תכנון לימודים ופרקטיקות של הוראה המחוללות למידה משמעותית, הטמעת דרכי מחקר ועוד.

בתוכנית חלקי מעשי בו שמים דגש על הוראת המקצוע – התנסות מעשית.

במסגרת ההתנסות המעשית הסטודנטים להוראה יחוו סוגי הוראה שונים, ילמדו ממורה מאמן שילווה אותם לאורך שנת הלימודים ויהווה עבורם מודל, בנוסף הסטודנטים ילוו על ידי מדריך פדגוגי מטעם המכללה שיגיע לבקר בבית הספר ויפגוש מידי שבוע את הסטודנטים בקורסי חקר ההתנסות המלווים אותם, המדריך הפדגוגי יעקוב אחר קצב ההתקדמות של הסטודנט מבחינה פדגוגית וידאג למשוב ולציון על הלימודים המעשיים.

הלוואות ומלגות מטעם משרד החינוך ומפעל הפיס

התמחויות

הסטודנטים בתוכנית יבחרו בתחום דעת אחד בו ירצו להתמחות, עדיפות לתחום דעת בזיקה ישירה לתחום ההתמחות בתואר הראשון ובהתאם להתמחויות שמעניקה המכללה.

סטודנטים שתחום הדעת שלמדו בתואר ראשון אינו בעל זיקה ישירה לתחומי הדעת אום מציעה המכללה, ידרשו ללימודי השלמה בתחום הדעת.

בעלי תואר ראשון מתחום המרוחק מתחום ההתמחות הנבחרת בלימודי התואר השני, יידרשו להשלמות בהיקף של עד26  ש"ש. לימודים אלה יתקיימו במסגרת שנת השלמות הקודמת ללימודי התואר השני.
לתשומת ליבך, לימודי ההשלמה הם חלק מלימודי התואר השני ואינם נחשבים לצורכי גמול.

בעלי תואר ראשון מתחום הקרוב לתחום ההתמחות הנבחרת בלימודי התואר השני, יידרשו להשלמות בהיקף של עד 8 ש"ש, ויחלו את לימודי התואר השני (ללא שנת השלמה קודמת).

תחומי הדעת לבחירה

ייחודי

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה 87% מבוגרי המכללה משולבים בעבודה במערכת החינוך, יותר מכל מכללה אחרת.

נתון זה מצביע על מוכנות גבוהה בקרב בוגרי המכללה להוראה מיד עם סיום לימודי ההכשרה. מגמת ההובלה בהשתלבות בהוראה מלווה את המכללה ב-15 שנים אחרונות לפחות.

הבחירה במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס לוינסקי)

  • מוניטין – מרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס לוינסקי) היא המכללה המובילה בארץ ללימודי חינוך והוראה. הבוגרים שלנו נקלטים באופן מיידי במסגרות חינוכיות, תודות למוניטין האיכותי שהשגנו בעבודה מעמיקה ואיכותית.
  • יחס אישי – סגל ההוראה בלימודי תואר שני מוסמך בהוראה Teach הוא חם, מעורב ואישי. אנחנו יודעים לקלוט אקדמאים מתחומי עיסוק שונים, להנחיל להם את החיבור לעשייה ולצייד אותם בכלים שיאפשרו להם להיות מורים משמעותיים ומסופקים. הבוגרים שלנו מעידים על אווירה תומכת ועל ליווי מקצועי ואישי, שמחדדים אצלם את המסירות והתשוקה לתחום החינוך.
  • ידע עדכני – אנו קשובים להתפתחויות המחקריות בתחום החינוך ומכשירים את הלומדים בשיטות ובתיאוריות העדכניות ביותר, במטרה להכשיר בוגרים מובילים ומשמעותיים.
  • מעורבות – הדרך שלנו במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס לוינסקי), מתבססת על מעורבות גבוהה בקהילה, על נכסי תרבות ועל ערכים יהודיים ואוניברסליים. בתוכנית לימודי תואר שני מוסמך בהוראה Teach אנו שואפים להכשיר אנשי חינוך דעתניים ומעורבים בקהילה, שיהיו למנהיגים ביקורתיים ויצירתיים בחינוך ולמובילים בחברה.

עיקרי התוכנית

ראש התכנית

ד"ר נורית חמו

מזכירות סטודנטים

מרכז ייעוץ והרשמה

<< אוקטובר 2024 >>
אבגדהוז
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2