למי מתאימה התוכנית

תוכנית לימודי תואר שני בהוראה ולמידה מיועדת למורים ואנשי חינוך בעלי תואר ראשון ותעודת הוראה בכל שכבות הגיל, המעוניינים במסלול שיכשיר אותם להיות מנהיגים חינוכיים, המצטיינים בהובלת צוותים ובפיתוח יוזמות בתחום החינוך. התוכנית מתאימה במיוחד למורים בעלי תפקידי ריכוז וניהול דרג ביניים או למבקשים להתקדם לתפקידים אילו וכן למורים השואפים לתפקידי ניהול.

המעוניינים והתאימים יוכלו לבחור במסלול ל תואר שני בהוראה ולמידה עם תזה

באנר מסלול גבוה בהוראה

על תוכנית לימודי תואר שני בהוראה ולמידה

מטרת התוכנית היא לפתח אצל הלומדים הבנה מעמיקה של מדיניות מערכת החינוך בארץ; להכיר להם תיאוריות למידה ותיאוריות מנהיגות חינוכית; להתנסות בשיטות מחקר במטרה להבין תהליכי הוראה ולמידה בסביבות למידה שונות; ולהעמיק בנושאים של תכנון למידה, הערכה וחשיבה מעצבת, שיועילו בהובלת יוזמות בתחום החינוך.

בין נושאי הלימוד הנכללים בשנה הראשונה ללימודי תואר שני בהוראה ולמידה:

  • מנהיגות חינוכית והובלת שינויים בסביבות הוראה ולמידה
  • בית הספר כמערכת ארגונית
  • תשתית פילוסופית להוראה וחינוך
  • אתיקה בחינוך
  • תהליכי הוראה-למידה בהקשרים חברתיים ורב תרבותיים
  • מחקר חינוכי יישומי
  • שילוב תלמידים בעלי צרכים מיוחדים במערכת החינוך

ועוד.

בשנה השנייה ללימודים בתוכנית לימודי תואר שני בהוראה ולמידה, ניתן לבחור ללמוד באחד מתוך מקבצי התמחות:

  • מנהיגות חברתית ערכית – טיפוח ערכי ופיתוח זהות: מתן כלים לחינוך ערכי בהקשריה המגוונים של החברה הישראלית ולהתמודדות עם המפגש בין חברה, פוליטיקה וחינוך. דגש על הובלת תהליכי שינוי בתוכניות פורמליות ובלתי פורמליות שעוסקות בטיפוח זהות יהודית וישראלית (תרבות ישראל/מורשת, מקרא, ספרות, היסטוריה, טקסים בית ספריים ועוד).
    הבוחרים במקבץ אשר יכתבו פרויקט גמר בתחום הוראת "תרבות יהודית-ישראלית", יהיו זכאים למכתב המלצה מטעם משרד החינוך.
  • תכנון לימודים – הובלה, יזמות וחדשנות: מתן כלים לניתוח ופיתוח תוכניות לימודים ממוקדות דיסציפלינה וכן תוכניות לימודים בית ספריות עם דגש על חדשנות פדגוגית בשילוב טכנולוגיה.

המעוניינים להתקדם בתחום המחקר בתואר שני בהוראה ולמידה, יוכלו לבחור במסלול עם תזה* על בסיס הישגיהם הלימודיים בשנת הלימודים הראשונה. לפרטים >>

*מקבצי ההתמחות לא יצויינו על גבי תעודת התואר.

חובות הסטודנט

  • בחינות ו/או עבודות במהלך התואר כפי שייקבעו על ידי מרצה הקורס ויתפרסמו בסילבוס.
  • כתיבת סמינריון אחד בכל שנת לימודים.
  • השלמת פרויקט גמר, הכולל הנחייה אישית והשתתפות בסדנת פרויקט, בשנה האחרונה ללימודים.

למה לבחור במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס לוינסקי)

  • מוניטין – מרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס לוינסקי) לחינוך היא המכללה המובילה בארץ ללימודי תואר שני בחינוך ורכישת תעודת הוראה. הבוגרים שלנו נקלטים באופן מיידי במסגרות חינוכיות, תודות למוניטין שהשגנו באמצעות השקעה ועבודה רבה.
  • מצוינות – אנחנו שואפים למצוינות אקדמית ולהכשרת אנשי חינוך איכותיים ומשמעותיים. מטרתנו היא להכשיר אנשי חינוך מובילים שנהנים להעמיק בתחומם, סוחפים אחריהם צוותי הוראה ותלמידים וממשיכים בלמידה לאורך כל חייהם המקצועיים.
  • מעורבות – הדרך שלנו במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס לוינסקי) לחינוך, מתבססת על מעורבות גבוהה בקהילה, על נכסי תרבות ועל ערכים יהודיים ואוניברסליים. בתוכנית לימודי תואר שני בהוראה, למידה ומנהיגות חינוכית, אנו שואפים להכשיר אנשי חינוך דעתניים ומעורבים בקהילה, שיהיו למנהיגים ביקורתיים ויצירתיים בחינוך ולמובילים בחברה.

עיקרי התוכנית

ראש התוכנית

ד"ר נורית חמו

מזכירות סטודנטים

טלפון למתעניינים

<< יוני 2023 >>
אבגדהוז
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1