למי מתאימה תוכנית תואר שני בחינוך מוזיקלי?

התוכנית מיועדת למורים למוזיקה בחינוך הפורמלי והבלתי-פורמלי ובקונסרבטוריונים, המעוניינים להמשיך ולהתפתח בתחומם ולחולל בו שינוי.
התוכנית מציעה מסגרת אקדמית מאתגרת ותומכת להתפתחות מקצועית, עיונית ומעשית. אנו מקנים ללומדים כלים לפיתוח החזון המוזיקלי שלהם, ומעצימים אותם כמורים מובילים, כמתכנני תוכניות לימודים, כחוקרים ומנהיגים חינוכיים ומוזיקליים.

התוכנית מתאימה למעוניינים להשתלב בקהילה יוצרת ומגוונת של מוזיקאים הלומדים לתואר שני בחינוך מוזיקלי, לפתח סגנון אישי וכישורי שיתוף פעולה ועבודת צוות, למידת עמיתים ורכישת כלים חדשים בתחום ההוראה.

מסלולי לימוד נוספים

מחקר – למעוניינים באפיק המחקרי, יש אפשרות למסלול עם תזה.

ניצוח מקהלות – המעוניינים להתמחות בניצוח מקהלות יוכלו ללמוד במסגרת לימודי התואר במסלול להתמחות בניצוח מקהלות בבית הספר ובקהילה. מסלול זה מאפשר למורים למוזיקה ולמנצחי מקהלות להעמיק הכשרתם כמנצחים ולשכלל אותה. התוכנית תתמקד במיומנויות הטכניות הנדרשות ממנצח ובהיבטים התפעוליים הנוגעים להקמת מקהלה ותפעולה.

על התוכנית

תוכנית לימודי תואר שני בחינוך המוזיקלי היא ייחודית ופורצת דרך במערכת החינוך הישראלית. במסגרתה סטודנטים מפתחים את מיומנויותיהם כמוזיקאים ומשכללים את כישורי הביצוע, הניצוח, האלתור וההלחנה בסביבת לימודים מתקדמת.

כמו כן, הסטודנטים מקבלים הכשרה מחקרית, וכמורים-חוקרים הם מתוודעים למודלים עדכניים בחינוך המוזיקלי  ונחשפים לתיאוריות עכשוויות בתחום.

אנו בפקולטה לחינוך מוזיקלי גאים לטפח קהילה פעילה של מורים למוזיקה, המייצגת קשת רחבה של תחומי עיסוק מוזיקליים וחינוכיים והמאופיינת בפיתוח יוזמות חדשות, שיתופי פעולה ולימוד משותף.

למה לבחור במכללת לוינסקי לחינוך?

התפתחות – בוגרי התואר שני בחינוך מוזיקלי נקלטים באהדה במסגרות החינוכיות השונות ומשתלבים בתפקידי ריכוז מגמה בבתי הספר התיכוניים, בניהול פרויקטים במוסדות חינוך מוזיקליים ובתפקידי פיקוח והדרכה במשרד החינוך. רבים מבוגרי התוכנית מלמדים במוסדות להשכלה גבוהה.

רב-תחומיות – הלימודים כוללים סדנאות אמן במוזיקה, היכרות עם סביבות ממוחשבות מתקדמות בהוראת המוזיקה, לימודי התמחות במחקר החינוך המוזיקלי, סדנה להכנת עבודת גמר מחקרית ועוד. שיטות הלימוד הן רבות ומגוונות.

יצירה – הפקולטה מקיימת אירועים מוזיקליים רבים באופן שוטף לאורך השנה, המהווים הזדמנות להופיע, להתמקצע ולקיים עבודת צוות מוזיקלית מפרה.

מוניטין – במהלך השנים הכשירה המכללה כ-44,000 מורים ומחנכים, אשר מטביעים את חותמם על מערכת החינוך בישראל בתפקידי הוראה, ניהול ופיתוח.

ערכים – המכללה מעודדת את בוגריה לשלב בין מקצוענות ואנושיות ומבססת את ההכשרה על נכסי תרבות, ערכי היהדות, ערכים דמוקרטיים ושילוב טכנולוגיות מתקדמות בדרכי ההוראה והלמידה.

עיקרי התוכנית
ראש התוכנית
ד"ר איתן אור נוי
מרכזת התוכנית
דר' יעל נתיב
מזכירות סטודנטים
טלפון למתעניינים